Gå til innhold

Hinduer er et kaldt folkeslag


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Jeg har sjekket en liten hobbybutikk, skal sjekke en stor i morgen :-)

Har du laget din selv...?

Hei,

Nei jeg har ikke laget min selv, men den er hjemmelaget av en bekjent i Statene. Jeg har flere faktisk, en hjemmelaget fra Amerika, en kjøpt fra..hvor var det, England kanskje, og en fra Tyskland, den siste er en versjon som bare er et tøystykke til å knyte, der var hemmeligheten i selve knytemåtene, den kunne knytes for nyfødte, større unger, liggende, sittende, på hofta, på ryggen etc.

mvh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    11

  • avil

    8

  • Melaisa

    6

  • Tanya1365380060

    5

hehehe....

Jeg har litt problemer med å få tak i ringer...

Er de i metall?

*gruble, gruble*

Plast.

Hmmm, hva med en jernvarehandel, eller kanskje en båt- / friluftsliv-utstyrsbutikk? Eller en ganske alminnelig velutsyrt plastikkringbutikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast.

Hmmm, hva med en jernvarehandel, eller kanskje en båt- / friluftsliv-utstyrsbutikk? Eller en ganske alminnelig velutsyrt plastikkringbutikk?

Plast skal gå.

I dag har jeg vært med å legge gulv hos mormoren min, og ikke hatt tid til noe annet enn å syte over varmen.

Er din sydd i sånn ganske tynt bomullstoff?

Det virker liksom litt for tynt det jeg har kjøpt... men det er lakenkvalitet, og det var det som sto på den ene siden jeg fant.

Vil jo ikke ha noe babydropping.... *uhu*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast skal gå.

I dag har jeg vært med å legge gulv hos mormoren min, og ikke hatt tid til noe annet enn å syte over varmen.

Er din sydd i sånn ganske tynt bomullstoff?

Det virker liksom litt for tynt det jeg har kjøpt... men det er lakenkvalitet, og det var det som sto på den ene siden jeg fant.

Vil jo ikke ha noe babydropping.... *uhu*

Jepp, tynt bomullsstoff. Men jeg har jo gått rundt her og innbilt meg at det er ekstra slitesterkt.....illusjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...