Gå til innhold

Stoffskiftekuren...

Anbefalte innlegg

På stoff skifte kuren spiser mann biff hver dag i fjorten dager...Lav kalori og lav kalori.....

Jeg vet ikke. Jeg har aldri hørt om kuren, forsto det bare sånn på dere nå at man dytta i seg svært lite mat.

Dessuten er ikke biff usunt. Det er tilbehøret til biffen som gjør at det ikke er noe man bør spise for ofte.

Fortsetter under...

Det er noe man kaller for Rikshospitalets Stoffskiftekur..tror det er noe som har sagt at leger anbefaler denne kuren..som da ikke er sant!Er ikke helt på hva hele denne kuren innebærer, men ønsker å finne ut mer.Så du tror at dennekuren vil ødelegge stoffskifte?Og at den ikke vil fungere?Bare spør..prøvder bare å bli klokere..

Jeg vet jo ikke noe mer om kuren enn hva dere forteller nå.

Forsto på dere at det var en kur med svært lite mat, men det er mulig at jeg misforsto...

Ok mulig det var en ironi jeg ikke oppdaget her..men ja kosthold er viktig for magen..eller var det skryt jeg fikk??

Det var faktisk skryt :)

ALLE som bør slanke seg bør spise 5 måltider om dagen, sunn mat, fordelt på så mange kalorier man bør ha i seg per dag, i forhold til gitt kroppsvekt.

Det funker i motsetning til slankekurene som florerer rundt forbi.

Gjest glimmer

Jeg vet jo ikke noe mer om kuren enn hva dere forteller nå.

Forsto på dere at det var en kur med svært lite mat, men det er mulig at jeg misforsto...

Det er svært lite mat, i forhold til hva man burde få i seg for å ikke sette ned forbrenningen. Tre måltider per dag, hvor av to ofte kun består av et egg og en ristet brødskive, eventuelt litt skinke og en frukt. Helt sykt.

De jeg kjenner som har gått på den har blitt temmelig dårlige i løpet av få dager og har null energi.

Det er svært lite mat, i forhold til hva man burde få i seg for å ikke sette ned forbrenningen. Tre måltider per dag, hvor av to ofte kun består av et egg og en ristet brødskive, eventuelt litt skinke og en frukt. Helt sykt.

De jeg kjenner som har gått på den har blitt temmelig dårlige i løpet av få dager og har null energi.

Oki, det var det jeg trodde.

Man kan ikke slanke seg i en hast, det bør flere lære.

Annonse

Jeg tror de fleste vet det. De er bare ufornuftige nok til å ikke høre på det øret, når de har spist seg til overvekt og ser etter raske løsninger ut av problemet.

Ja, det er mye lettere å gå på en 10 dagers kur som karanterer en flott kropp ved å dytte i seg noen drinker per dag.

Jeg aner ikke hvor mange jeg har sett som har fucka opp forbrenninga si totalt pga sånt piss.

Gjest glimmer

Ja, det er mye lettere å gå på en 10 dagers kur som karanterer en flott kropp ved å dytte i seg noen drinker per dag.

Jeg aner ikke hvor mange jeg har sett som har fucka opp forbrenninga si totalt pga sånt piss.

I tillegg blir man jo ofte slapp og føler seg generelt dårlig. Da må det jo være bedre å dra rundt på litt overvekt.

Mennesker *himler med øynene*

Du bør være klar over, hvis du får tak i den, at den også kan ødelegge stoffskiftet forferdelig. Jeg tok den kuren (og fy for et minne) for 6 år siden. Jeg har lagt på meg 25 kilo etter den kuren, de 20 første innen et år etter at jeg tok den. Når jeg nå prøver å gå ned i vekt, greier jeg det ikke pga stoffskiftet. Så det er nok ikke vegen å gå. Har personen hatt spiseforstyrrelser før, bør hun ta kontakt med lege for å få hjelp til de få kiloene...ikke prøve lettvindtkurer, som ofte fører til akkurat- spiseforstyrrelser

Du bør være klar over, hvis du får tak i den, at den også kan ødelegge stoffskiftet forferdelig. Jeg tok den kuren (og fy for et minne) for 6 år siden. Jeg har lagt på meg 25 kilo etter den kuren, de 20 første innen et år etter at jeg tok den. Når jeg nå prøver å gå ned i vekt, greier jeg det ikke pga stoffskiftet. Så det er nok ikke vegen å gå. Har personen hatt spiseforstyrrelser før, bør hun ta kontakt med lege for å få hjelp til de få kiloene...ikke prøve lettvindtkurer, som ofte fører til akkurat- spiseforstyrrelser

Tusen takk for svaret ditt:)Kjempetrist å høre at det gikk så galt for deg, og at "systemet" ble ødelagt...men heldigvis for alle svarene jeg har fått fra både deg og andre har jeg fått venninna mi til å ikke begynne med denne sultekuren.

Gjest malun

På stoff skifte kuren spiser mann biff hver dag i fjorten dager...Lav kalori og lav kalori.....

Biff inneholder faktisk ikke mange kalorier. Det er tilbehøret de fleste legger til biffen som gir kaloriene (sauser, pommes frites etc).

Ikke som et forsvar av stoffskiftekuren, altså. Men biff i seg selv er ikke fetende mat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...