Gå til innhold

Hvordan vaske hvite baderomsflis?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker Jif og en svamp med skrubb på. Fukter først flisene såvidt, splasher Jif utover det hele(ikke for mye, da kan det være vanskelig å tørke bort)legger meg på alle fire og skurer i vei. Så tørker jeg opp så godt jeg kan, og går deretter over med en vanlig vaskeklut og varmt vann.

Lykke til!

Oj...dersom du har fått fettbelegg(vanlig i dusjen), så gjør det underverker med litt sitron i vaskevannet! :)

Vanlig JIF!

Først spruter jeg litt vann på, så kliner jeg JIF (den gule flaska med JIF skurekrem som lukter svakt sitron) utover og skurer litt med klut eller svamp. Lar det virke et par øyeblikk mens jeg hviler armene litt :-) Så skyller jeg det av med rikelig med vann. Nå har jeg bare fliser i badekarhjørnet og opp til taket, så det lar seg gjøre å spyle av med dusjen. Verre andre steder i baderommet kanskje...?

Annonse

Gjest malun

OPPVASKBØRSTE er løsningen for badefliser!

Spray på Jif universal, vent litt, skrubb med oppvaskbørste og spyl. Gullende rent!

Lite tillegg for eventuelle kverulanter: Du kjøper selvsagt en egen oppvaskbørste til bruk på flisene og lar den på kjøkkenet være på kjøkkenet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...