Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan du forklare litt bedre? Må innrømme at jeg ikke forstår den første setningen din... Formuler deg skikkelig!

Litt vanskelig å forklare men jeg skal prøve!Det begynnte for 6 mn siden.Verking i fingre og kne og stortå!(bare venstre side)Var hos legen før sommerferie tok rtg og reum blodprøve!Alt bra!Fikk noen piller men det slo ut på magen så nå tar jeg paralgin (hater å ta piller men for å klare dagen må jeg)Legen viste ikke hva det kunne være.Men nå er det verre enn noensinne(verking i ledd) og når jeg setter meg så føles det som om det kryper dyr eller no oppover bak leggen og lår og rompe akkuratt som leamus bare at det er overalt eller som begynnelse på krampe men det slipper opp før det blir krampe!Har også fått en liten kul på selve leggen rett nedenfor kneet!men det er de "Dyra" som er fryktelig irriterende,smertene klarere jeg for jeg begynner jo og bli vant med de!Har tenkt meg til legen igjen men han har jo ferie i 2 uker til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65343-noen-som-vet/#findComment-294424
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...