Gå til innhold

FU: Hvilket navn synes du det skal være på ny arveprins/arveprinsesse?

Anbefalte innlegg

Kjøpte hjemmet nå nettopp. Der sto det lister over de mest sannsynlige navnene på arveprins/arveprinsesse. De er:

Gutt:

1 Olav

2 Harald

3 Magnus

4.Sigurd

Jente:

1 Margrete

2 Märtha

3 Maud

4 Sonja

5 Ragnhild

Jeg for min del håper at de ikke velger de kongennavnene som er brukt nå om dagen. Harald, Olav og Håkon er liksom oppbrukt. Jeg håper på Eirik, Sigurd, Sverre eller noe i den dur.

Men helst håper jeg at vi får en kvinnelig arving.

Fortsetter under...

Gjest glimmer

Jeg er totalt uinteressert i hva eventuelle arveprinser/-prinsesser blir hetende, faktisk er det helt uinteressant for meg om Mette-Marit og Håkon i det hele tatt får noen barn. Håper de holder seg i utlandet lenge lenge...

Annonse

Jeg er totalt uinteressert i hva eventuelle arveprinser/-prinsesser blir hetende, faktisk er det helt uinteressant for meg om Mette-Marit og Håkon i det hele tatt får noen barn. Håper de holder seg i utlandet lenge lenge...

*klapper*

*geiper* Trur du ikke at jeg veit det? Jeg venter meg i hjel, jo!

Igangsetting er bestilt til fredag, om ikke ting skjer på vanlig måte før den tid....

*krysser fingrer - ikke beina*

Jeg mente ikke å være ekkel ;o) Veit selv at det er pyton å gå over tida.

Men hvis du har overtidsvurdering/igangsetting på fredag så kommer'n før, sånn er det bare!

Lykke til med nært forestående fødsel. Egentlig tror jeg den starter med et brak nå jeg, så jeg kan høre det over hele Trondheim!

Det skjer snart!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...