Gå til innhold

Mensen sånn plutselig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det trenger ikke være farlig, men alle blødninger utenom mensen burde kontrolleres av lege.

I en periode fikk jeg mensen hver 14. dag. Det vil si at jeg hadde mensen annenhver uke. Ikke spesielt festlig akkurat. Jeg begynte selvsagt å lure på hva som skjedde og tok kontakt med legen. Han fant ikke noe galt med meg, og mente at det var psykiske grunner for at mensen gikk i stå. Jeg forsto ikke det, men etter et par mnd kom det seg. Har ikke hatt dette problemet siden.

Gjest deppa

Min mens var helt regelmessig med 30 dagers syklus og plutselig i fjor begynnte den å bli uregelmessig av og til. Jeg hadde mensen 12. juli og nå kjenner jeg at jeg har fått menssmerter, jeg blør ikke enda, det er nok psykisk tror jeg!

jeg har ikke tenk på mensen i det hele tatt.. og plutselig kom den.. vet ikke om det er mensen da, men jeg blør iallefall litt

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...