cemi Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Jeg lurte på når man begynner med spray i syklusen?Er det noen spesiell dag?Skal ringe inn mensen i morgen.De har akkurat opnet på Ullevål på IVF i dag og nå begynner det vel å strømme inn med telefoner og heldigvis fikk jeg mensen for en time ca siden. 0 Siter
Trollmor Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Hei cemi ) Du skal begynne å spraye på 21. dag i syklus. Du regner 21 dager fra første mensdag. Nå kan det hende de regner dag 1 fra i morgen siden du fikk mensen på kvelden. Spør dem i morgen når du ringer ) Tenk, om 3 uker er du i gang )) Lykke til! Klem fra 0 Siter
Maye Skrevet 30. juli 2002 Skrevet 30. juli 2002 Det kommer helt ann på syklusen din, min er veldig lang (opp til 35 - 40 dager) og jeg skal begynne på spray dag 26. Flere jeg kjenner har også begynt dag 26. 0 Siter
Trollmor Skrevet 30. juli 2002 Skrevet 30. juli 2002 Hei igjen, Jeg har 32-34 dagers syklus, og jeg har startet på 21. dag hver gang. Men det er kanskje forskjellig praksis på dette også på klinikkene. Uansett, så har du nok fått svar i dag da du ringte ) Lykke til ! ! Klem fra 0 Siter
cemi Skrevet 30. juli 2002 Forfatter Skrevet 30. juli 2002 Hei igjen, Jeg har 32-34 dagers syklus, og jeg har startet på 21. dag hver gang. Men det er kanskje forskjellig praksis på dette også på klinikkene. Uansett, så har du nok fått svar i dag da du ringte ) Lykke til ! ! Klem fra joda jeg ringte i dag og skal begynne med spray på den21 dagen vi si den 18 august.Jeg har uregelmessig mens og det siste halve året har det gått 3mnd og 2 mnd i mellom hver gang.Ellers så har jeg hatt en syklus på ca40 dager. Resept og slike ting blir sendt pr post,det trodde jeg ikke.Men nå er jeg endelig snart i gang med mitt første førsøk,håper det blir bare ett da,men hvem gjør ikke det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.