Gå til innhold

Morn morn morn


Luska

Anbefalte innlegg

De raske karbohydratene har vært salt lakris og is i det siste....

Men takk for svaret!

Det er i det minste godt på sommern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får jeg se på sixpacken din når den er kommet på plass eller? ;o)

Deal!

Men du må gi meg noen måneder, akkurat nå er det så vidt man ser antydninger til den og det er ikke holdbart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deal!

Men du må gi meg noen måneder, akkurat nå er det så vidt man ser antydninger til den og det er ikke holdbart :)

Ja, hehe. Om noen måneder har kanskje du sixpack og jeg gravidmage. Vil i såfall du se på min også da? ;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i det minste godt på sommern :)

Pokker, dere ødelegger tråden min! Lag deres egen tråd der dere kan utveksle proteinerfaringer. Blir så forbanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hehe. Om noen måneder har kanskje du sixpack og jeg gravidmage. Vil i såfall du se på min også da? ;o))

Ja, det er bare å vise meg den, det :)

Hmmm men jeg ser den vel selv før du har vist den fram :P

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker, dere ødelegger tråden min! Lag deres egen tråd der dere kan utveksle proteinerfaringer. Blir så forbanna!

Jeg så forresten en i går som ville ha bilde av deg med henteskleik.

Send copy til meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er bare å vise meg den, det :)

Hmmm men jeg ser den vel selv før du har vist den fram :P

:)

*kremt* Jaja...

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så forresten en i går som ville ha bilde av deg med henteskleik.

Send copy til meg! :)

For å være ærlig, så kan jeg vanskelig forestille meg hvordan hentesveis ville tatt seg ut der nede... Hadde vel sett ut som onkelen min, bare med veldig store lepper...

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig, så kan jeg vanskelig forestille meg hvordan hentesveis ville tatt seg ut der nede... Hadde vel sett ut som onkelen min, bare med veldig store lepper...

:o)

Jeg tror egentlig ikke jeg kan se det for meg jeg heller, men det går nok mye på at jeg ikke VIL se det for meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker, dere ødelegger tråden min! Lag deres egen tråd der dere kan utveksle proteinerfaringer. Blir så forbanna!

Trenger ikke lage noen tråd for jeg har fått svar på det jeg lurte på! :-Þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig ikke jeg kan se det for meg jeg heller, men det går nok mye på at jeg ikke VIL se det for meg! :)

Ja, det samme tenkte jeg... Kan jo bli frigid av mindre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke lage noen tråd for jeg har fått svar på det jeg lurte på! :-Þ

Ja, du utnyttet min tråd til å tilegne deg denne informasjonen. Det er tatt opp med webmaster, og det er meget mulig at du vil bli utestengt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...