Gå til innhold

Det skjer jo aldri, som Sør sier.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• SierDuDet

16

• Goliath

14

• huufsa

10

Mest aktive i denne tråden

Jo, i følge Sør skjer det ca 2 ganger i året.

Så vi kan gjøre regning med en gang til iløpet av 2002, så sant sånt ikke allerede har skjedd i år.

Men det er klart... Sør ser ikke at det kanskje er en del falske anklager som ikke kommer for dagens lys, på samme måte som han ser at det er en del voldtekter som blir henlagt til tross for at det har foregått reele voldtekter.

Nei, da er det bedre å på død og liv trøste og synes synd på samtlige 9000 voldtektsofre i året, for 99.8 % av dem er selvsagt heeeeeeeelt ærlig, mens vi andre kaldblodige mennesker som synes voldtekt er helt ok - ikke ille i det hele tatt men heller noe man må gjøre regning med i ny og ne - driter i disse såkalte 9000 ofrene til Sør, og konsentrerer oss heller om å synes synd på disse 0.2 prosentene.

Jo, i følge Sør skjer det ca 2 ganger i året.

Så vi kan gjøre regning med en gang til iløpet av 2002, så sant sånt ikke allerede har skjedd i år.

Men det er klart... Sør ser ikke at det kanskje er en del falske anklager som ikke kommer for dagens lys, på samme måte som han ser at det er en del voldtekter som blir henlagt til tross for at det har foregått reele voldtekter.

Nei, da er det bedre å på død og liv trøste og synes synd på samtlige 9000 voldtektsofre i året, for 99.8 % av dem er selvsagt heeeeeeeelt ærlig, mens vi andre kaldblodige mennesker som synes voldtekt er helt ok - ikke ille i det hele tatt men heller noe man må gjøre regning med i ny og ne - driter i disse såkalte 9000 ofrene til Sør, og konsentrerer oss heller om å synes synd på disse 0.2 prosentene.

JA, så EKLE er vi!

Annonse

Gjest carlina

Han sier det ikke med ord, men han synes vist at voldtekter er mye mer grusomt enn hva jeg og andre synes...

Alle syns vel voldtekt er ille,men vi begynner vel å bli herdet av alle overskriftene!Nå skal det skjending av barn og brutale ting til før folk egentlig reagerer..Synd men sånn er det bare!!

Annonse

Gjest carlina

Gud (han har jo makt til alt..)

Sør (hadde alle vært like kortenkte...)

Valgerd (her trenger jeg vel ikke å begrunne, engang..)

Aner jeg en aldri så liten aggresjon mot sør SDD?Du blir da aldri sint på noen eller?Valgjerd er definitivt uuuttt.Skjønner ikke hvordan hun har overlevd år etter år i politikken!!

Aner jeg en aldri så liten aggresjon mot sør SDD?Du blir da aldri sint på noen eller?Valgjerd er definitivt uuuttt.Skjønner ikke hvordan hun har overlevd år etter år i politikken!!

Neida, ikke aggresjon, egentlig. Min dumme feil at jeg gang på gang gidder å diskutere mot han.

Men han er nok den eneste her som klarer å hisse meg opp :)

Gjest carlina

Neida, ikke aggresjon, egentlig. Min dumme feil at jeg gang på gang gidder å diskutere mot han.

Men han er nok den eneste her som klarer å hisse meg opp :)

Har da fått inntrykk av at han stort sett kommer med kloke ord..Har han truffet ett ømt punkt hos deg?;o)

Har da fått inntrykk av at han stort sett kommer med kloke ord..Har han truffet ett ømt punkt hos deg?;o)

Neida, overhodet ikke.

Det gjaldt både om han kommer med kloke ord, og om han har truffet et ømt punkt hos meg.

Du får lese diskusjonen på psykiatri, og se hvor mange kloke ord han kommer med der:

Tråden heter: Noen råd og tanker om sikkerhet og kontakt med andre her... av Singularity, et for øvrig meget klokt innlegg helt til Sør fucker opp hele tråden med pisspreiket sitt.

As always..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...