Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er så heldig å ha bortimot verdens beste mann. Nå har han sagt at han vil ta meg med i en gullsmedbutikk og kjøpe en ring eller et annet smykke til meg. Heldig jeg! :o)

Men nå er det sånn at jeg har så mange smykker, så strengt tatt behøver jeg ikke fler. Derimot har jeg innmari lyst på en ny mobiltelefon.

Jeg kan ikke si det til ham, kan jeg? Kan ikke spørre om han heller vil kjøpe mobil til meg når han vil kjøpe smykker?

Uff, verden er full av problemer! :o)

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65465-jeg-kan-vel-ikke-gj%C3%B8re-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest carlina

Joda du kan godt si at du ønsker en ny mobil...de er jo som et smykke,man bruker dem hele tiden!!Det er mange menn som ikke klarer å tenke lengre enn gullsmed,siden vi er så opptatt av å få noe personelig.Mobil tror jeg er noe som er blitt personelig for for de fleste i dag!!

Annonse

Gjest carlina

Da får jeg følge rådene deres da! Det var jo rimelig enstemmig.

Hmmm.... lurer på hva slags mobiltelefon jeg har lyst på. Nokia hvertfall, men hvilken modell...?

Jeg kjøpte 3410 i går,syns den var fin jeg..med skjerm sparer og greier...Ikke så ulik 3110,men finere da!!

Joda du kan godt si at du ønsker en ny mobil...de er jo som et smykke,man bruker dem hele tiden!!Det er mange menn som ikke klarer å tenke lengre enn gullsmed,siden vi er så opptatt av å få noe personelig.Mobil tror jeg er noe som er blitt personelig for for de fleste i dag!!

Vær glad for det du får:-)) Ikke sikkert han liker alle sms du får på mobilen som han ikke får lese:-)) *lol* En ring eler et smykke får vi i det minste se på....

Kjøper du fine ting til ham da?

Vær glad for det du får:-)) Ikke sikkert han liker alle sms du får på mobilen som han ikke får lese:-)) *lol* En ring eler et smykke får vi i det minste se på....

Kjøper du fine ting til ham da?

Ja, jeg kjøper klær til ham. Også fikk han en dritfin Zippo i "morgengave" av meg, som han klarte å rote bort i fylla noen uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...