Gå til innhold

Nullemor venter også tvillinger:)))

Anbefalte innlegg

Gjest Nullemor

3.ultralyd idag, og jeg hadde nerver oppi halsen før vi kom inn. Forrige uke så vi et foster med hjertebank, men de siste dagene har jeg liksom inbildt meg at noe har skjedd i mellomtiden..

7+3 idag, og opp på skjermen kom TO babyer, begge med hjertebank. En på 8,5mm og en på 9,4 mm.

To forskjellige fostersekker.

Dette er utrolig. Mannen min sto og klarte ikke verken smile eller si noenting. Han fikk sjokk. Jeg også, latteranfall.

Har fått bilde av begge to, så nå sitter jeg å kikker på de hele tiden *smelt*

Kan man bli mer lykkelig? Jeg har aldri vært det

Beate og miraklene, i 7.'ende himmel, 7+3

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65480-nullemor-venter-ogs%C3%A5-tvillinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis Nullemor :-)) Flott ikke sant!? Det er en utrolig følelse å se TO på skjermen! Vi gikk bare å lo hele den første dagen.

Vi skal på ul i morgen igjen. Gleder meg å se hvor mye de har vokst på 1 uke :-)

Spennende tid vi har foran oss nullemor. Kos deg masse med magen din! Og lykke til!

Stor klem fra en annen med to i magen ;-)

Hei Nullemor!

GRATULERER!! Så koselig! Og dere klarte det helt selv, eller blander jeg med noen andre nå? Det blir noen tvillinger her etterhvert. Stikk innom på møteplassen på Snart Mamma. Der er det en egen side for tvillinger. Mange erfarne tvillingmammaer der som du kan stille spørsmål til.

Jeg er 26+3 med våre tvillinger. Har termin 4.nov., men tror nok de kommer litt før.

Lykke til videre!

Hilsen

Gjest Nullemor

Hei Nullemor!

GRATULERER!! Så koselig! Og dere klarte det helt selv, eller blander jeg med noen andre nå? Det blir noen tvillinger her etterhvert. Stikk innom på møteplassen på Snart Mamma. Der er det en egen side for tvillinger. Mange erfarne tvillingmammaer der som du kan stille spørsmål til.

Jeg er 26+3 med våre tvillinger. Har termin 4.nov., men tror nok de kommer litt før.

Lykke til videre!

Hilsen

Ja, vi klarte det på en måte selv. Brukte puregon-stimulering da, men selve befruktningen ordna vi selv*s*

Har allerede lagt inn mld. på tvillingklubben på snartmamma.

Er du også der?

Annonse

Ja, vi klarte det på en måte selv. Brukte puregon-stimulering da, men selve befruktningen ordna vi selv*s*

Har allerede lagt inn mld. på tvillingklubben på snartmamma.

Er du også der?

Hei igjen Nullemor!

Ja, jeg er på Tvillingklubben. Har akkurat lagt inn en melding til deg.

Snakkes!

Hilsen

Gjest Nullemor

Hei!

Gratulere så mye!! Du er vel ganske så likt med Becca du da?

JEG OGSÅ VIL!!!!!

Stoor klem fra

Hei Tieto!

Babyene mine puster masse svangerskapsstøv på livmoren din. Så nå blir du snart gravid*s*

Jeg er 5 dager bak Becca bare, og vi har god kontakt. Blir jo så spennende å følge hverandre framover, fra uke til uke:)

Kanskje det blir 2 på deg også!

Gjest Nullemor

Dette er helt utrolig :-)

Gratulerer så masse Nullemor.

Det er så mange tvillinger på gang nå, at jeg får nesten panikk for min første ul på torsdag :o)

Gratulasjonsklem fra

Ikke ha panikk. Det er STORT å se ett foster, men enda større å se TO:)

Lykke til på ultralyden. Hold oss oppdatert på hvordan det gikk?!

Annonse

Heisann!!!

G R A T U L E R E R !!!!

Så fantastisk å høre!!! Jeg måtte flire da du skrev om mannen din...kan nesten se det for meg...LITT sjokkert,kansje?

Lykke til med resten av svangerskapet! Det du nå går igjennom er ikke alle forunnt...NYT det!

Stoooor Klem fra Hilde

Gjest Nullemor

Heisann!

Det er jo helt fantastisk. Virker som om det er en tvillingstim her om dagen, og det lover jo bra!!!!

Har du allerede tatt 3 ultralyder i uke 7+3?

Kos deg med smånurkene!

Mange klemmer fra

Er til ultralyd hver uke, skal det hele svangerskapet. Dette pga. mange aborter, og store komplikasjoner med et svangerskap som endte galt i uke 22.

Får nå 100% oppfølging, og timene i 8 uker framover er allerede gitt meg:)

Første ul var i uke 5+3, neste 6+2 og nå sist 7+3.

Har grudd meg hver gang til de andre, men skal prøve å glede meg nå framover*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...