Gå til innhold

En annerledes kontaktannonse


rufsetufsa

Anbefalte innlegg

For det første hører vi kun på bra musikk. Alle jenter hører på VG-lista. Vel, nesten alle. De som ikke hører på det, hører på Gospel. Høyt. Noen hører faktisk også på Black-metal-skvip.

På vei hjem fra jobb tenkte jeg litt over hva jenter har felles.

Jeg kom til at vi ofte skravler mye. Om alt og ingenting. Og spesielt i telefonen. (Men det er jo bare bra, å være sosial.)

Og at vi kunne bli litt misunnelige på andres suksess. Men dette er jo bare småting. Sammenliknet med de tingene jeg skrev, må dette regnes som bagateller. For de tingene jeg nevnte om menn, er nok til å drive en temperamentsfull kvinne FRA ALL FORSTAND!!!!

Nja.. hvis det med dolokket er en grunn til å drive deg fra all forstand så er det forumet du burde skrevet på psykiatriforumet og du bør snarest oppsøke en psykolog :)

Enkelte av dine andre punkter var det selvsagt sannhet i, men sånn er ikke alle gutter.

Bagateller som dolokkproblematikken synes jeg du bør forklare meg nå, for jeg fatter den bare ikke....

Jeg mener... lokket er oppe, ergo du slipper å ta det opp... jeg fatter det ikke...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    40

  • Ulv I Faarikaal

    16

  • SierDuDet

    12

  • naiv

    9

Nja.. hvis det med dolokket er en grunn til å drive deg fra all forstand så er det forumet du burde skrevet på psykiatriforumet og du bør snarest oppsøke en psykolog :)

Enkelte av dine andre punkter var det selvsagt sannhet i, men sånn er ikke alle gutter.

Bagateller som dolokkproblematikken synes jeg du bør forklare meg nå, for jeg fatter den bare ikke....

Jeg mener... lokket er oppe, ergo du slipper å ta det opp... jeg fatter det ikke...:)

Hallo!!!

Jeg har da for svarte ikke nevnt noe dolokk, har jeg???

Se litt nøyere, det jeg klager over er PISS på gulvet! Ved siden av doen, vet du.

Men, du har jo et poeng med doen. Ikke lokket, men ringen. Når den er oppe, må vi ta den ned. Av og til/ofte har man bare ikke lyst til å ta på ringen. Skjønner du det, da?

Har dere kanskje veldig lyst til å tømme søppelbøtta på toalettet, som det ligger brukte bind og tamponger i ?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!!!

Jeg har da for svarte ikke nevnt noe dolokk, har jeg???

Se litt nøyere, det jeg klager over er PISS på gulvet! Ved siden av doen, vet du.

Men, du har jo et poeng med doen. Ikke lokket, men ringen. Når den er oppe, må vi ta den ned. Av og til/ofte har man bare ikke lyst til å ta på ringen. Skjønner du det, da?

Har dere kanskje veldig lyst til å tømme søppelbøtta på toalettet, som det ligger brukte bind og tamponger i ?

:-)

Hmmm var sikker på at du klaget over at dolokket var oppe, jeg... Når det gjelder tissinga på gulvet er jeg selvsagt enig, da det utvilsomt er en uting.

Men jeg sitter stort sett (grunnet en ring i kølla selv om jeg stort sett har full kontroll også med den i), så det skal godt gjøres at jeg søler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Huffda, jeg tror nok du må lete lenge lille venn og slutte med drømmen om den ridende prinsen..eller var det hingsten.. eller.. Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm var sikker på at du klaget over at dolokket var oppe, jeg... Når det gjelder tissinga på gulvet er jeg selvsagt enig, da det utvilsomt er en uting.

Men jeg sitter stort sett (grunnet en ring i kølla selv om jeg stort sett har full kontroll også med den i), så det skal godt gjøres at jeg søler :)

Du fleiper???

En ring i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knappologen

Menn vil også vite hva du kan gjøre for dem. Det eneste du gir uttrykk for du kan gjøre for dem, er å agere irritabel mor ovenfor for en fyr du tror/er redd for opptrer som en gris. Det tror jeg de aller fleste menn vil si nei takk til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn vil også vite hva du kan gjøre for dem. Det eneste du gir uttrykk for du kan gjøre for dem, er å agere irritabel mor ovenfor for en fyr du tror/er redd for opptrer som en gris. Det tror jeg de aller fleste menn vil si nei takk til.

Så du mener at jeg her, i min meget seriøse kontaktannonse, skal fortelle dere menn hva jeg har å tilby dere?

Tror du jeg treffer den rette her da?

Hvilke karaktertrekk og evner

synes du jeg bør vektlegge, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, jeg tror nok du må lete lenge lille venn og slutte med drømmen om den ridende prinsen..eller var det hingsten.. eller.. Lykke til:-)

Ikke så rask nå.

Både naiv og heldig-grisen har funnet slike menn. To stykker har funnet perfekte menn, av ca 10(?) som har svart - hvorav de fleste er menn selv.

Oddsen ser veldig bra ut, spør du meg... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn vil også vite hva du kan gjøre for dem. Det eneste du gir uttrykk for du kan gjøre for dem, er å agere irritabel mor ovenfor for en fyr du tror/er redd for opptrer som en gris. Det tror jeg de aller fleste menn vil si nei takk til.

Kjære deg, disse "kravene" er vel verken egoistiske eller personlige?

Jeg fikk ikke stemplet "husmor" i ræva da jeg ble født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Nå bor jeg ikke sammen med kjæresten, men med to menn. Og her løser vi følgende problemer på disse måtene:

*Ikke tisser på toalettgulvet

Guttene vasker badet og de tisser ikke på gulvet. Man er da litt renslig.

*Tørker smulene av benken

Om jeg ikke vil ha smuler på benken, så er det jeg som må tørke de opp.

*Rydder av bordet før han legger seg

De setter de skitne tallerkenene ut på kjøkkenet, slik at de står klar for avskylling og innsetting i oppvaskmaskinen av meg neste morgen.

*Ikke tror at flaskene panter seg selv og maten går fra butikken til kjøleskapet av seg selv.

Flaskepanting og handling blir nogenlunde fordelt likt. Jeg orker ikke bære all colaen de drikker, så de må pent gå selv ganske ofte.

*Klarer å brette sammen tøyet før han hiver det inn i skapet

Hva de gjør i sine egne skap er ikke mitt problem.

*Tar ut søpla istedetfor å begynne på en ny pose ved siden av den fulle. (Hvis han da ikke bare tømmer mer og mer søppel i den fulle, inntil søpla ligger på gulvet inni skapet.)

Etter mye diskusjon har jeg sagt meg enig i at søpla står ute og ikke inne i skapet. De har gått med på at posen skal fjernes før en ny påbegynnes.

*Skjønner at kvinner trenger litt kos, og ikke bare hopper rett på seksualakten uten noen form for forspill

Kjæresten min skjønner det fint, han :)

*Kan klare å ta ansvaret det er å pakke barnas ting til ferien. -Og klare å få med seg alt.

Har ikke barn.

*Ser rotet og gidder å rydde

Jeg ser rotet og om det plager meg, så er det jeg som rydder det. Om jeg hjelper de å se rotet (les: kjefter i fem minutter), så rydder de.

*Kan overraske med noe impulsivt, og gjerne gjøre litt ekstra husarbeid uten bestandig å måtte bli bedt om det

Kjæresten min er veldig impulsiv og gjør ekstra husarbeid her, selv om han ikke bor her :P

Unødvendig å si, så er jeg ikke helt fornøyd med hvordan ting fungerer. Men orker ikke plages over småting :)

Når det gjelder dolokk og doring, så er vi for så vidt enig om at jeg tar opp doringen når jeg er ferdig på toalettet. Må bøye meg for flertallet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Ikke så rask nå.

Både naiv og heldig-grisen har funnet slike menn. To stykker har funnet perfekte menn, av ca 10(?) som har svart - hvorav de fleste er menn selv.

Oddsen ser veldig bra ut, spør du meg... ;-)

Jo, men så er kanskje ikke panelet her inne et gjennomsnitt av befolkningen eller et statistisk utvalg:)

Dessuten skal jeg notere meg disse nyforelska som lider temporær blindhet og så skal vi se om noen år, ja..Ha!

Men så er jeg kanskje blitt både desillusjonert og kynisk.. *nikker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg ikke påstå at det er 100% match her, men nær nok! Single er jeg og.

Det har sin forklaring i at jeg ikke kan utstå at kvinner:

1. aldri kan løfte do-ringen etter seg.

2. alltid skal henge dorullen vendt _innover_... trykket er jo på utsiden.

3. alltid skal frelse meg fra usunn livsstil og uriktige matvaner.

4. alltid har en _bedre_ ide om hvordan jeg skal bruke fritiden min.

5. alltid vet best hvor det er best å feriere akkurat i år.

6. aldri klarer å montere så mye som en bokhylle selv.

7. ikke kan skjønne vitsen med å ha den nyeste mobilen, dataen osv - og gjerner deler rikt av sine tanker om det.

8. alltid skal prate om noe, det være seg sex'en, jobben eller naboen.

9. alltid snakker om likestilling... helt til utgangsdøra. Alt utenfor er jo mannens område?

10. ... og det er rett og slett for mye styr med dem og de koster for mye å ha!

Så takke meg til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...litt...

*smiler forsiktig og

rødmer igjen*

Hvis du blir flau over så lite så skulle man tro at jeg gikk rundt som en tomat 24 timer i døgnet, som følge av alt jeg presterer å lire av meg, både her og i RL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Nå skal jeg ikke påstå at det er 100% match her, men nær nok! Single er jeg og.

Det har sin forklaring i at jeg ikke kan utstå at kvinner:

1. aldri kan løfte do-ringen etter seg.

2. alltid skal henge dorullen vendt _innover_... trykket er jo på utsiden.

3. alltid skal frelse meg fra usunn livsstil og uriktige matvaner.

4. alltid har en _bedre_ ide om hvordan jeg skal bruke fritiden min.

5. alltid vet best hvor det er best å feriere akkurat i år.

6. aldri klarer å montere så mye som en bokhylle selv.

7. ikke kan skjønne vitsen med å ha den nyeste mobilen, dataen osv - og gjerner deler rikt av sine tanker om det.

8. alltid skal prate om noe, det være seg sex'en, jobben eller naboen.

9. alltid snakker om likestilling... helt til utgangsdøra. Alt utenfor er jo mannens område?

10. ... og det er rett og slett for mye styr med dem og de koster for mye å ha!

Så takke meg til! :-)

Det er noe i det med at jenter bruker halve livet på å finne mannen -og resten av livet på å forandre han..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blir flau over så lite så skulle man tro at jeg gikk rundt som en tomat 24 timer i døgnet, som følge av alt jeg presterer å lire av meg, både her og i RL :)

Gjør du ikke det, da? :-)

Du skjønner vel hvorfor jeg ble flau?;-)

Det er jo noe med det å ikke fortelle alt for mye om seg selv.

Nå er jo du sikkert safe, i og med at du kanskje har truffet de fleste her.

Men jeg har en vag følelse av at det kan være noen jeg kjenner her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...