Gå til innhold

En annerledes kontaktannonse


rufsetufsa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    40

  • Ulv I Faarikaal

    16

  • SierDuDet

    12

  • naiv

    9

Ulv I Faarikaal

Er de slemme mot deg - så bare si ifra...

Hvis jeg truer med å sladre til deg, så vil -de- gjemme seg tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De krava der skulle jeg nok kunne tilfredstille.

Så vidt som å lage romantisk middag m/levende lys,varm oljemassasje, spontan sex og mye kosing/nærhet og lang heit sex.

Nå er jo jeg 22år men forsatt sies det at jeg ter meg ganske voksent noe som jeg syns selv også.

Ellers er jeg veltrent,utholden og velutstyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De krava der skulle jeg nok kunne tilfredstille.

Så vidt som å lage romantisk middag m/levende lys,varm oljemassasje, spontan sex og mye kosing/nærhet og lang heit sex.

Nå er jo jeg 22år men forsatt sies det at jeg ter meg ganske voksent noe som jeg syns selv også.

Ellers er jeg veltrent,utholden og velutstyrt.

Og litt for sexfiksert, dessverre... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, han finnes - og han er gift med meg! :o)

Kanskje kloning hadde vært no? ;o)

Kloning av perfekte menn hadde desidert slått ann...

-Men er du villig til å lage hundre menn helt like som din? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kloning av perfekte menn hadde desidert slått ann...

-Men er du villig til å lage hundre menn helt like som din? :-)

Eh..hundre?? Nei...

Men 1 kanskje? I hvertfall om han skulle bo laaangt unna oss, så jeg ikke tok feil! :o)

Man deler da godene, så langt det lar seg gjøre, tross alt! :op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh..hundre?? Nei...

Men 1 kanskje? I hvertfall om han skulle bo laaangt unna oss, så jeg ikke tok feil! :o)

Man deler da godene, så langt det lar seg gjøre, tross alt! :op

Supert. Gjett hvem som blir kontaktet når kloning blir vanlig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du vært på meldinger og seksualitet de siste to ukene? :-)

Ja. Også Åpent, da. Det blir snevere og snevrere, er jeg redd.

Men tror du ikke at det synes som om sex-fikseringen tar overhånd i og med at _du_ leser det der? Hva om du bare leste om Mat og ernæring, Urinveier og Trygdespørsmål de neste ukene?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Også Åpent, da. Det blir snevere og snevrere, er jeg redd.

Men tror du ikke at det synes som om sex-fikseringen tar overhånd i og med at _du_ leser det der? Hva om du bare leste om Mat og ernæring, Urinveier og Trygdespørsmål de neste ukene?

;-)

Skjønte ikke hva du mente i første del av andre avsnitt, men av prinsipielle grunner, svarer jeg ikke lenger på innleggene hans.

Hvertfall ikke de som er plassert på feil forum, bare for å ikke oppmuntre til løssluppent sexprat over hele linja. ;-)

Hadde jeg kunnet litt mer om urinveisplager og trygdespørsmål, kunne det sikkert vært interessant å følge med der. :-)

Ser jo at endel single, barnløse er inne på småbarnsforum, uten at jeg skjønner at de gidder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke hva du mente i første del av andre avsnitt, men av prinsipielle grunner, svarer jeg ikke lenger på innleggene hans.

Hvertfall ikke de som er plassert på feil forum, bare for å ikke oppmuntre til løssluppent sexprat over hele linja. ;-)

Hadde jeg kunnet litt mer om urinveisplager og trygdespørsmål, kunne det sikkert vært interessant å følge med der. :-)

Ser jo at endel single, barnløse er inne på småbarnsforum, uten at jeg skjønner at de gidder...

Æh... jeg prøvde egentlig bare å være litt morsom, å vise at hvis du bare leser hva som postes under Seksualitet, vel, da fortoner vel Dols brukere seg som seksualfikserte. Hvis du bare leser Urinveier, vel, da fortoner kanskje Dols brukere seg som ...ja, akkurat, urinplagede. Og så videre.

'Innleggene hans' aner jeg ingenting om. Hva er dette for noe, da? Noen som er ekle??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh... jeg prøvde egentlig bare å være litt morsom, å vise at hvis du bare leser hva som postes under Seksualitet, vel, da fortoner vel Dols brukere seg som seksualfikserte. Hvis du bare leser Urinveier, vel, da fortoner kanskje Dols brukere seg som ...ja, akkurat, urinplagede. Og så videre.

'Innleggene hans' aner jeg ingenting om. Hva er dette for noe, da? Noen som er ekle??

Skjønte at du prøvde å være morsom, men jeg ble litt alvorlig.

Han har skrevet mange "hva liker der jenter best", "hva synes dere jenter om "

Og gjerne flere på rad.

DET blir litt i meste laget for meg, selv på sex-forum.

Men det er klart, noen jenter får sikkert aldri nok av sex-prat de heller... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...