Gå til innhold

Stringtruse

Anbefalte innlegg

Gjest lekkert med måte

Hei Tassmus.:o)

Fikk meg en god latter nå når jeg leste inlegget ditt.:o)

For ja du har rett,string er bra,men med måte,også der bør man kle seg skikkelig til hva man skal.

Har sett mange av den typen selv når jeg har vært ute,men fatter ikke vitsen,for som sambisen min sier så er det lettere Harry og gå med trusen utenfor buksen.

Mange går nok slik fordi de tror det er sexy å vise trusen sin.

Men så er det jo også det med stringtruse at de har en tendens til å gå litt høyt,og har man da hoftebukse....ja så skal det ikke så mye til før den viser.:o)

Kansje laget slik med vilje.?

Jeg bruker de trusene selv,men ikke fordi jeg egentlig syntes de er så behagelig,mest fordi jeg føler meg bedre i dem fordi sambisen min liker meg i dem,og gutter flest foretrekker vell det.

Så jeg tror nok de fleste går med dem fordi de ser mer lekker ut enn en vanlig truse,og også fordi de som sagt ikke syntes like godt under klærne.

Men for å si det slik...kona de er den eneste jeg til nå har hørt at sier at de er behagelig!

De fleste jeg kjenner (venninder) og meg selv syntes ikke akkuratt det er sååå deilig å gå med noe som er så innpåtrengende som en stringtruse :-) laaangt oppider!

Og det er ikke fullt så behagelig,men så var det det med forfengeligheten igjen da....

Kansje konen din sier det med behageligheten fordi hun vet at du liker dem.?

Jaja....men lekre er de og det er nok derfor de fleste jenter foretrekker å gå med det.

Men jeg vet en ting og det er at min truse har å holde seg under buksen.:o)

Hehehe.

Men må faktisk inrømme at jeg har ventet på dette inlegget, på tide at et mannfolk endelig sa fra om hvordan dette ser ut.

Hilsen en som syntes string er

Hei igjen.

Ok jeg skal gi meg.:o)

Men som sagt de fleste vennindene mine har flere enn en gang sagt"slutt å være så nysgjerrig da"også vrikket litt på stumpen.Hehehe.

Eller på annen måte komentert minuset med den.

Venner meg heller aldri helt til den,men etter jeg mest begynnte å bruke den jo mer har jeg likt den, og jeg liker faktisk ikke vanlige truser like godt lenger heller,føler meg mer vell med string,men syntes fremdeles vanlige er litt mer avslappende og behagelige å gå med.

Men bruker heller et nr større når jeg bruker string ellers er den meget stram!ubehagelig.

Men men det må jo være en grunn til at jeg oftere har brukt dem.Sikkert en vanesak.:o)

Men tror nok på legen som sa dette med antallet kvinneproblemer etter stringtrusen ble inn.

Jaja...

string eller ikke det er jo opp til den enkelte og som man sier smaken er jo som baken :o) (delt)

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65586-stringtruse/page/2/#findComment-297542
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tassmus

Hallo! Detta har jeg både sagt og skrivi mange ganger før.

Så du mener altså at det ikke er noen vits i at vi andre har meninger eller utveksler disse for det har du hatt og gjordt før oss ved en anledning?

Det var vel en ørliten smule egosentrisk var det ikke?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65586-stringtruse/page/2/#findComment-297559
Del på andre sider

Gjest Tassmus

Digger innlegget ditt Tassmus! Men for å svare så er det veeeeldig vanskelig å ikke få trusene til å synes over bukselinninga bak nå som moten er at buksene skal være så himla lave i livet! Ihvertfall når man setter seg ned. Altså :trusene er designet til å gå nesten opp til navlen, mens buksene skal slutte på hoftekammen....You do the math!

Snedige greier. Det er rett før vi mannfolka foretar sit down aksjon på Lindex nå for å forandre verdens klesdesignere. Kan Natur og Ungdom stoppe en Lada med batteri som lekker må vel vi kunne påvirke Paris og Milano?

Pk folkens: Samling på Lindex lørdag klokken 13.00, ta med øl og noe godt til å ha i koppen, engangsgriller og godt humør. Det blir sosial hygge med litt demonstrering mot stengetid.

*LOL* vi kan ordne opp vi mannfolka!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65586-stringtruse/page/2/#findComment-297563
Del på andre sider

Gjest Tassmus

Jeg bruker bare stringtruser og det kunne ikke falle meg inn å bruke den sånn at den vises!

Nå er det jo sånn at en stringtruse er behageligere jo større den er men det er ikke noe pent at den blir vist frem sånn!

Svigermor er en iherdig motstander av stringtruser. Det skal kanskje menneskeheten være glad for slik at vi aldr får se henne i noe slikt. Det er nok kriger som det er.

Men hun hadde sinne små metoder å bytte ut kona mi og søsterens undertøy. Det forsvant noe stringtruser ved hver vask og ble estattet med noen store Ole Brumm truser og Sloggi og slikt.

Etter at hun ble avslørt, avhørt og nær skutt ved daggry kom hun med følgende melding: Man kan jo ikke gå i slike truser, man flyr jo med hele rompa bar! man må jo ha truser som dekker rompa!

Søstere til kona hadde det perfekte svaret: Neida mamma, det er det vi har bukser til!

Noen andre som har nærmest blitt kledd opp av en loppemarked mor i en alder av 18-19? Jentene i dette tilfellet vet i alle fall hvor skapet skal stå og har i stedet tvangshandlet med moren sin. Svigermor er faktisk ganske stilige i klesveien på sine gamle dager.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65586-stringtruse/page/2/#findComment-297565
Del på andre sider

Så du mener altså at det ikke er noen vits i at vi andre har meninger eller utveksler disse for det har du hatt og gjordt før oss ved en anledning?

Det var vel en ørliten smule egosentrisk var det ikke?

Sakser fra det innlegget jeg svarte på:

"Men må faktisk inrømme at jeg har ventet på dette inlegget, på tide at et mannfolk endelig sa fra om hvordan dette ser ut."

Greit, Lynet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65586-stringtruse/page/2/#findComment-298398
Del på andre sider

*gliser*

Jeg har tenkt noen av de samme tankene selv, faktisk. Til og med i vinter, når det var -10°C grader, gikk ungejentene med buksene halveis nede på hofta, magekort genser som blotta halve magen og ryggen for minusgradene...OG stringtrusa til allmenn beskuelse bak.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65586-stringtruse/page/2/#findComment-299624
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...