Gå til innhold

Hvordan vaske bh?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kun spile-bh'er, så jeg er ganske lei også.

Men jeg forenkler det litt: Jeg hiver dem i en bøtte, setter den i badekaret. Drysser en passende dose vaskepulver over, setter påhånddusjen på lunkent vann og spyler ned i bøtta.

Roter så rundt litt med hendene i bøtta, klemmer litt på dem noen ganger og lar det så stå over natta.

Klemmer ut vannet av dem, tømmer bøtta, skyller GODT noen ganger og klemmer ut av vannet. Henger dem opp.

Sånn gjør jeg det. Gidder ikke stå og gnukke og gni på dem.

PS! Nå har jeg akkurat kjøpt vaskepose til bh'ene, så får vi se om de tåler det...eller om maskinen gjør det! :-)

Man trenger forresten ikke vaskepose. Et tomt putevar gjør visstnok samme nytten. Slå knute på det bare, så ikke bh'ene ramler ut under maskinvasken.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65634-hvordan-vaske-bh/#findComment-299617
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...