Gå til innhold

#&%¤"&s nabo som står ute med sirkelsag nå


nanna

Anbefalte innlegg

Hvor sent må det være før man pusser bikkja på'n? Var nettopp ute og spurte pent om han kunne slutte av for kvelden, men han var i sin fulle rett til å holde på til elleve mente han. At femåringen min ikke får sove var underordnet.

Aaaargh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine naboer har gira opp 2-åringen sin i hele ettermiddag, så nå er det ei hyling uten like her. Lurer på om knotten slår seg av klokka 23?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aina E

39te Kapitel. Forseelser mod person

§ 390a. Den som ved skremmende eller plagsom opptreden eller annen hensynsløs atferd krenker en annens fred eller som medvirker hertil straffes med bøter eller fengsel inntil 6 måneder.

Offentlig påtale finner bare sted når det begjæres av fornærmede og finnes påkrevet av almene hensyn.

Tilføyd ved lov 3 juni 1955 nr. 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Vi har drevet med resturering av hus i flere år og gubben har som regel at etter kl. 21.30 skal det ikke bråkes. Da kan man rydde om man vil.

Den regelen trådte i kraft en kveld han var godt i gang uten å titte på klokka og naboen kom over og spurte pent om han ikke skulle avslutte snart.

Har man naboer rundt seg så må man ta hensyn. Og det gjelder selvsagt også andre vegen.

*sov godt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at 5-åringen din kan vekke ham tiiidlig en morgen (gjerne dagen etter at han har hatt en fuktig aften) med skrangleorkester og den nye trompeten sin =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sikker på at 5-åringen din kan vekke ham tiiidlig en morgen (gjerne dagen etter at han har hatt en fuktig aften) med skrangleorkester og den nye trompeten sin =)

(I)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har drevet med resturering av hus i flere år og gubben har som regel at etter kl. 21.30 skal det ikke bråkes. Da kan man rydde om man vil.

Den regelen trådte i kraft en kveld han var godt i gang uten å titte på klokka og naboen kom over og spurte pent om han ikke skulle avslutte snart.

Har man naboer rundt seg så må man ta hensyn. Og det gjelder selvsagt også andre vegen.

*sov godt*

Takk. Nå har han endelig gitt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39te Kapitel. Forseelser mod person

§ 390a. Den som ved skremmende eller plagsom opptreden eller annen hensynsløs atferd krenker en annens fred eller som medvirker hertil straffes med bøter eller fengsel inntil 6 måneder.

Offentlig påtale finner bare sted når det begjæres av fornærmede og finnes påkrevet av almene hensyn.

Tilføyd ved lov 3 juni 1955 nr. 2.

Du verden. Det står ikke noe om klokkeslett i den derre lovboken din, da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine naboer har gira opp 2-åringen sin i hele ettermiddag, så nå er det ei hyling uten like her. Lurer på om knotten slår seg av klokka 23?

Slo han seg av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aina E

39te Kapitel. Forseelser mod person

§ 390a. Den som ved skremmende eller plagsom opptreden eller annen hensynsløs atferd krenker en annens fred eller som medvirker hertil straffes med bøter eller fengsel inntil 6 måneder.

Offentlig påtale finner bare sted når det begjæres av fornærmede og finnes påkrevet av almene hensyn.

Tilføyd ved lov 3 juni 1955 nr. 2.

Sorry, fant ikke noe om det.

Man man skal jo normalt være stille etter 22 tror jeg...

Tror også det finnes en regel om etter forskjellig klokkeslett hverdager/helger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, fant ikke noe om det.

Man man skal jo normalt være stille etter 22 tror jeg...

Tror også det finnes en regel om etter forskjellig klokkeslett hverdager/helger.

Jeg trodde også det var kl 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjøre som Gjertsen, klippe over kabler....mmuuahahaha..

Hehe, men atte - fyren ser ut som en bodybuilder (nesten, da), og har sendt kona på sykehus etter å ha banket henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, men atte - fyren ser ut som en bodybuilder (nesten, da), og har sendt kona på sykehus etter å ha banket henne.

Enda større grunn til å gjøre livet hans surt!!

Klipp ALLE kablene hans. Og grav opp den jævla kloakkledningen med det samme! ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...