Gå til innhold

#&%¤"&s nabo som står ute med sirkelsag nå


nanna

Anbefalte innlegg

Enda større grunn til å gjøre livet hans surt!!

Klipp ALLE kablene hans. Og grav opp den jævla kloakkledningen med det samme! ;0)

Menne - betaler du for sammenlappingen av trynet mitt etterpå? ;) Så, åkæi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Jepp. Til slutt. Men han kommer nok ut igjen imorgen som igår. :-/

Synes mange steder har blitt så dyre nå. Går mye penger til mat og drikke.

Ønsker meg et sted hvor du kan gå amokblant billige varer som sko og vesker, klær, keramikk, duker, smykker. Samtidig skal det være billig å spise og ikke minst å drikke.

Finnes slike steder mer? Hvor???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mange steder har blitt så dyre nå. Går mye penger til mat og drikke.

Ønsker meg et sted hvor du kan gå amokblant billige varer som sko og vesker, klær, keramikk, duker, smykker. Samtidig skal det være billig å spise og ikke minst å drikke.

Finnes slike steder mer? Hvor???

Nepal.

Men dit reiser du ikke bare fordi prisene er lave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mange steder har blitt så dyre nå. Går mye penger til mat og drikke.

Ønsker meg et sted hvor du kan gå amokblant billige varer som sko og vesker, klær, keramikk, duker, smykker. Samtidig skal det være billig å spise og ikke minst å drikke.

Finnes slike steder mer? Hvor???

Tyrkia eller Hellas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også det var kl 22.

eg trur faktisk det er kl 23 - det er iallfall klokkeslettet her i borettslaget, står i kontrakten min.. så eg pleier skru ned lyden på ting som bråker (les: musikken) kl 23, og dropper å støvsuge om natta, sjølv om det som oftest er da eg har mest lyst til det, av ein eller annan idiotisk grunn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, men atte - fyren ser ut som en bodybuilder (nesten, da), og har sendt kona på sykehus etter å ha banket henne.

hæ? seriøst??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mm. Hun hadde seg litt med en annen nabo, men husbond fant ut av det. Ambulansen kom og hentet henne.

Svarte helvete.. Når jeg så tråden trodde jeg fyren sto der enda...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm. Hun hadde seg litt med en annen nabo, men husbond fant ut av det. Ambulansen kom og hentet henne.

huff & huff! håper dama anmelder'n..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg neppe hun gjorde. Dette er et par år siden, og de bor fremdeles sammen.

*løfte på øyenbrynene, riste på hodet, sukke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...