nanna Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Enda større grunn til å gjøre livet hans surt!! Klipp ALLE kablene hans. Og grav opp den jævla kloakkledningen med det samme! ;0) Menne - betaler du for sammenlappingen av trynet mitt etterpå? Så, åkæi! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Jepp. Til slutt. Men han kommer nok ut igjen imorgen som igår. :-/ Synes mange steder har blitt så dyre nå. Går mye penger til mat og drikke. Ønsker meg et sted hvor du kan gå amokblant billige varer som sko og vesker, klær, keramikk, duker, smykker. Samtidig skal det være billig å spise og ikke minst å drikke. Finnes slike steder mer? Hvor??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
libra Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Synes mange steder har blitt så dyre nå. Går mye penger til mat og drikke. Ønsker meg et sted hvor du kan gå amokblant billige varer som sko og vesker, klær, keramikk, duker, smykker. Samtidig skal det være billig å spise og ikke minst å drikke. Finnes slike steder mer? Hvor??? Nepal. Men dit reiser du ikke bare fordi prisene er lave! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Synes mange steder har blitt så dyre nå. Går mye penger til mat og drikke. Ønsker meg et sted hvor du kan gå amokblant billige varer som sko og vesker, klær, keramikk, duker, smykker. Samtidig skal det være billig å spise og ikke minst å drikke. Finnes slike steder mer? Hvor??? Tyrkia eller Hellas 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neuni Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg trodde også det var kl 22. eg trur faktisk det er kl 23 - det er iallfall klokkeslettet her i borettslaget, står i kontrakten min.. så eg pleier skru ned lyden på ting som bråker (les: musikken) kl 23, og dropper å støvsuge om natta, sjølv om det som oftest er da eg har mest lyst til det, av ein eller annan idiotisk grunn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neuni Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Hehe, men atte - fyren ser ut som en bodybuilder (nesten, da), og har sendt kona på sykehus etter å ha banket henne. hæ? seriøst?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 hæ? seriøst?? Mm. Hun hadde seg litt med en annen nabo, men husbond fant ut av det. Ambulansen kom og hentet henne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Mm. Hun hadde seg litt med en annen nabo, men husbond fant ut av det. Ambulansen kom og hentet henne. Svarte helvete.. Når jeg så tråden trodde jeg fyren sto der enda... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Svarte helvete.. Når jeg så tråden trodde jeg fyren sto der enda... Hehehe! Sånn, nå forandret jeg overskriften! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Hehehe! Sånn, nå forandret jeg overskriften! Jupp, der har mange av oss mye å lære av Sør 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neuni Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Mm. Hun hadde seg litt med en annen nabo, men husbond fant ut av det. Ambulansen kom og hentet henne. huff & huff! håper dama anmelder'n.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 huff & huff! håper dama anmelder'n.. Tror jeg neppe hun gjorde. Dette er et par år siden, og de bor fremdeles sammen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neuni Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Tror jeg neppe hun gjorde. Dette er et par år siden, og de bor fremdeles sammen. *løfte på øyenbrynene, riste på hodet, sukke* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 *løfte på øyenbrynene, riste på hodet, sukke* Du er ikke den eneste, neuni. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.