Gå til innhold

Kvinner minst like voldelige som menn!


conan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo ikke noe bedre med kvinner som slår. ENeste forskjellen er vel at mennenes slåing som regel gjør litt større skade - hvertfall fysisk. Kvinner bruker vel mer psykisk 'juling' på mennene sine for å kompensere dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe bedre med kvinner som slår. ENeste forskjellen er vel at mennenes slåing som regel gjør litt større skade - hvertfall fysisk. Kvinner bruker vel mer psykisk 'juling' på mennene sine for å kompensere dette.

Det er en forskjell til, som også artikkelen omhandler, og det er både uvitenheten og skepsisen som artikkelens faktum blir møtt med, nemlig det at kvinner slår sine menn minst like mye som menn slår sine kvinner. Det er vel det som er det overraskende her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skremmende.

Dersom en dame slår en mann, hardt, og han blir pissed og slår tilbake, hvem blir da anmeldt for vold?

Mannen!

Menn bør aldri slå kvinner, men kvinner er ikke det hakk bedre enn menn på de fleste områder.

Jeg har faktisk blitt slått av flere damer enn menn i mitt liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skremmende.

Dersom en dame slår en mann, hardt, og han blir pissed og slår tilbake, hvem blir da anmeldt for vold?

Mannen!

Menn bør aldri slå kvinner, men kvinner er ikke det hakk bedre enn menn på de fleste områder.

Jeg har faktisk blitt slått av flere damer enn menn i mitt liv!

Det er da ikke riktig at mannen skal bli dømt i det tilfellet der.

Jeg tror ofte at kvinner selv 'ypper' slik at mannen slår. Men uansett så er det ingen unnskyldning for å slå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da ikke riktig at mannen skal bli dømt i det tilfellet der.

Jeg tror ofte at kvinner selv 'ypper' slik at mannen slår. Men uansett så er det ingen unnskyldning for å slå.

Jeg er helt enig i at det ikke finnes grunner for menn til å slå damer, i hvertfall ikke om hun ikke stiller opp med kniv og AG3, men mannen ligger ofte tynt ann om f.eks. dama hevder at han slår, selv om hun har slått først.

Nå har heldigvis ikke jeg blitt slått så hardt i mine tilfeller, men fortjent har det ikke vært! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Du har tydeligvis blitt ruinert av ei dame du Conan.. synes nemlig å huske at du har nevnt dette "hvor dyrt" det er å ha ei dame før;)

Når det gjelder volden er det sikkert sant det, men da jeg heldigvis ikke har erfaring på området velger jeg å fortsette å tro på at man kan klare seg uten vold i et forhold. Både psykisk og fysisk selvsagt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at det ikke finnes grunner for menn til å slå damer, i hvertfall ikke om hun ikke stiller opp med kniv og AG3, men mannen ligger ofte tynt ann om f.eks. dama hevder at han slår, selv om hun har slått først.

Nå har heldigvis ikke jeg blitt slått så hardt i mine tilfeller, men fortjent har det ikke vært! :)

Jeg er 100% sikker på at det har vært velfortjent. :-)

(Har selv slått et par menn, fryktelig velfortjent!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 100% sikker på at det har vært velfortjent. :-)

(Har selv slått et par menn, fryktelig velfortjent!)

Nja... en gang husker jeg ikke hvorfor dama til en kompis slo, jeg var litt full noe hun også var, og hun husker det heller ikke, men at hun slo det er sikkert... Det var nok for øvrig fortjent da jeg kan slenge med leppe enkelte ganger, og på den tiden var ikke jeg og den jenta verdens beste venner, så det er meget mulig det var fortjent..:)

En annen gang jeg husker, i fjor høst var det vel, da var det en jente jeg hadde hatt noe greier med en stund, som spurte meg hva jeg syntes om hennes oladress. Den så helvete ut, rett og slett, i hvertfall på den jenta, og jeg fortalte henne at det rett og slett ikke gikk ann å gå sånn kledd ute.

Det er jo ikke så galt i seg selv, men da hun trodde at det var oladressen jeg hadde noe i mot, og det egentlig mer var det at oladressen ikke kledde henne, så kom jeg vel med en eller annen kommentar om at noen selvsagt kler den, og jeg husker at jeg like før det smalt liret ut av meg at "hun ikke akkurat var noen Brittany Spears".

Det var jo fakta faen, altså var ikke slaget fortjent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et forsiktig spark i balla må de tåle....

Kvinner er i alle fall minst like "flinke" med psykisk vold.

Du har fortstått det igjen du, naiv.

Bortsett fra det tuppet i balla. Det er trossalt en ufin ting å gjøre..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja... en gang husker jeg ikke hvorfor dama til en kompis slo, jeg var litt full noe hun også var, og hun husker det heller ikke, men at hun slo det er sikkert... Det var nok for øvrig fortjent da jeg kan slenge med leppe enkelte ganger, og på den tiden var ikke jeg og den jenta verdens beste venner, så det er meget mulig det var fortjent..:)

En annen gang jeg husker, i fjor høst var det vel, da var det en jente jeg hadde hatt noe greier med en stund, som spurte meg hva jeg syntes om hennes oladress. Den så helvete ut, rett og slett, i hvertfall på den jenta, og jeg fortalte henne at det rett og slett ikke gikk ann å gå sånn kledd ute.

Det er jo ikke så galt i seg selv, men da hun trodde at det var oladressen jeg hadde noe i mot, og det egentlig mer var det at oladressen ikke kledde henne, så kom jeg vel med en eller annen kommentar om at noen selvsagt kler den, og jeg husker at jeg like før det smalt liret ut av meg at "hun ikke akkurat var noen Brittany Spears".

Det var jo fakta faen, altså var ikke slaget fortjent! :)

Velfortjent, velfortjent.

Men når jeg tenker etter, har jeg slått fire. Som jeg husker. Han ene kjenner jeg ikke, men han kom bort til meg en lørdagskveld og spurte hvorfor jeg hadde slått han kvelden før.

Jeg trodde jeg aldri hadde sett han før, så jeg hadde selvsagt ikke noe svar å komme med.

Ellers er det typer i start/-sluttfasen av et forhold som gjerne får seg en på tygga.

Stort sett fordi de ikke klarer å holde seg unna de jævla bimbo-bertene man treffer ute på byen. Noen også fordi jeg rett og slett er full...

Som du ser , har jeg ikke slått så mange. Og aldri mer enn en gang hver.

Men psykisk terror, det er jeg sinnsykt god på.

(Var kanskje ikke mye å skryte av. :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velfortjent, velfortjent.

Men når jeg tenker etter, har jeg slått fire. Som jeg husker. Han ene kjenner jeg ikke, men han kom bort til meg en lørdagskveld og spurte hvorfor jeg hadde slått han kvelden før.

Jeg trodde jeg aldri hadde sett han før, så jeg hadde selvsagt ikke noe svar å komme med.

Ellers er det typer i start/-sluttfasen av et forhold som gjerne får seg en på tygga.

Stort sett fordi de ikke klarer å holde seg unna de jævla bimbo-bertene man treffer ute på byen. Noen også fordi jeg rett og slett er full...

Som du ser , har jeg ikke slått så mange. Og aldri mer enn en gang hver.

Men psykisk terror, det er jeg sinnsykt god på.

(Var kanskje ikke mye å skryte av. :-))

"Ellers er det typer i start/-sluttfasen av et forhold som gjerne får seg en på tygga."

I startfasen???

"Noen også fordi jeg rett og slett er full..."

Deg vil ikke jeg drikke med noengang! Plutselig får jeg meg en blåveis sånn helt uten å ha gjort noe som helst galt...:)

"Men psykisk terror, det er jeg sinnsykt god på."

Definer psykisk terror...

Du høres ikke ut som en jenta man sånn helt uten videre tar sjansen på å rote seg bort i!

Er det lov å spørre om alder? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ellers er det typer i start/-sluttfasen av et forhold som gjerne får seg en på tygga."

I startfasen???

"Noen også fordi jeg rett og slett er full..."

Deg vil ikke jeg drikke med noengang! Plutselig får jeg meg en blåveis sånn helt uten å ha gjort noe som helst galt...:)

"Men psykisk terror, det er jeg sinnsykt god på."

Definer psykisk terror...

Du høres ikke ut som en jenta man sånn helt uten videre tar sjansen på å rote seg bort i!

Er det lov å spørre om alder? :)

26. I noen måneder til...

Jeg virker sikkert yngre siden jeg er så temperamentsfull.

Hvis jeg hadde klappet til deg i fylla, hadde du sikkert fortjent det.

Eller fått en lusing for alt det slemme du kommer til å gjøre...

Men tre ganger av alle byturene mine, blir en sinnsyk lav prosent, så du kan starte med å føle deg trygg. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26. I noen måneder til...

Jeg virker sikkert yngre siden jeg er så temperamentsfull.

Hvis jeg hadde klappet til deg i fylla, hadde du sikkert fortjent det.

Eller fått en lusing for alt det slemme du kommer til å gjøre...

Men tre ganger av alle byturene mine, blir en sinnsyk lav prosent, så du kan starte med å føle deg trygg. *ler*

Jeg er ganske trygg for jeg har vel bare blitt slått av jenter sånn ca 3 ganger selv, og det var på byen hver gang. Hehe, og det er nok en enda lavere prosentandel enn når det gjelder dine byturer, vil jeg gjette på! :)

Neida, jeg mente ikke at det virket som om du var ung, jeg bare lurte!

Men synes du det er fortjent at jeg får et slag fordi når en jente spør om jeg liker hennes antrekk og jeg svarer ærlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske trygg for jeg har vel bare blitt slått av jenter sånn ca 3 ganger selv, og det var på byen hver gang. Hehe, og det er nok en enda lavere prosentandel enn når det gjelder dine byturer, vil jeg gjette på! :)

Neida, jeg mente ikke at det virket som om du var ung, jeg bare lurte!

Men synes du det er fortjent at jeg får et slag fordi når en jente spør om jeg liker hennes antrekk og jeg svarer ærlig?

Nei, hadde du bare stoppet der. Men når du er smart nok (les:ironi) til å si at :" Du er ikke akkurat noen Britney Spears!" Da kan du faen meg takke deg selv.

Tenk, dama var dritfornøyd. Hadde vært i butikken og kjøpt en fin dress til en tusing eller to, stashet seg skikkelig opp, vært på det vorspielet og psyket seg opp med jentene til en ONS, og så!!

BAM!!! Der kommer DEN tullingen og slenger DEN dustekommentaren. Ikke var han særlig kjekk heller ;-) (dine egne ord) , men han kunne kanskje duge for en natt.

KLART DU FORTJENTE DET!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hadde du bare stoppet der. Men når du er smart nok (les:ironi) til å si at :" Du er ikke akkurat noen Britney Spears!" Da kan du faen meg takke deg selv.

Tenk, dama var dritfornøyd. Hadde vært i butikken og kjøpt en fin dress til en tusing eller to, stashet seg skikkelig opp, vært på det vorspielet og psyket seg opp med jentene til en ONS, og så!!

BAM!!! Der kommer DEN tullingen og slenger DEN dustekommentaren. Ikke var han særlig kjekk heller ;-) (dine egne ord) , men han kunne kanskje duge for en natt.

KLART DU FORTJENTE DET!!! :-)

Nå må det sies at jeg på det daværende tidspunkt hadde et fucking good friend forhold til denne jenta, og hun hadde gått i denne dressen ute så lenge jeg kunne huske..

Altså var det på tide at noen sa fra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må det sies at jeg på det daværende tidspunkt hadde et fucking good friend forhold til denne jenta, og hun hadde gått i denne dressen ute så lenge jeg kunne huske..

Altså var det på tide at noen sa fra! :)

Det var din måte å si fra om at du var lei. Og så svarte hun deg med å si/slå at hun også var lei.

Og så knulla dere aldri mer.

Faktisk har dere ikke snakket siden. Riktig?

Nei, det er greit å si fra, men det er måten man sier det på. Det burde du ha skjønt til nå, du som er over 18 år. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var din måte å si fra om at du var lei. Og så svarte hun deg med å si/slå at hun også var lei.

Og så knulla dere aldri mer.

Faktisk har dere ikke snakket siden. Riktig?

Nei, det er greit å si fra, men det er måten man sier det på. Det burde du ha skjønt til nå, du som er over 18 år. :-)

Jeg syntes egentlig at kommentaren min var kneikende bra, og jeg så ikke problemet.

Neida, vi stoppet å knulle før den episoden om jeg ikke husker feil, fordi JEG ikke ville mer, og vi har snakket sammen etterpå. Har trossalt en felles venninne så hun dukker opp på et og annet forspiel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...