Gå til innhold

Kvinner minst like voldelige som menn!


conan

Anbefalte innlegg

Jeg syntes egentlig at kommentaren min var kneikende bra, og jeg så ikke problemet.

Neida, vi stoppet å knulle før den episoden om jeg ikke husker feil, fordi JEG ikke ville mer, og vi har snakket sammen etterpå. Har trossalt en felles venninne så hun dukker opp på et og annet forspiel :)

Se det, ja!

Da er det ikke sikkert det var kommentaren din som gjorde utslaget. Mest sannsynlig var hun skikkelig fornærmet fordi du hadde dumpet henne. Og hun ventet på en anledning til å slå fra seg.

Det burde du ha skjønt. :-)

(Jenter er ikke kompliserte, det er bare dere som ikke skjønner noe!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se det, ja!

Da er det ikke sikkert det var kommentaren din som gjorde utslaget. Mest sannsynlig var hun skikkelig fornærmet fordi du hadde dumpet henne. Og hun ventet på en anledning til å slå fra seg.

Det burde du ha skjønt. :-)

(Jenter er ikke kompliserte, det er bare dere som ikke skjønner noe!)

Men hun hadde ingen grunn til å være sur. Avtalen var: Sex, that's it, no feelings, og hvis hun ikke klarte å holde den avtalen så er jo ikke det min feil.

Hvis hun sier noe annet enn det hun mener så kan ikke jeg klandres for det, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun hadde ingen grunn til å være sur. Avtalen var: Sex, that's it, no feelings, og hvis hun ikke klarte å holde den avtalen så er jo ikke det min feil.

Hvis hun sier noe annet enn det hun mener så kan ikke jeg klandres for det, vel?

De aller færreste jenter klarer å holde den avtalen. På et eller annet tidspunkt blir det en form for følelser inni bildet.

(Slik er det for endel gutter også.)

Jeg har prøvd det der selv, og det går like dårlig hver gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller færreste jenter klarer å holde den avtalen. På et eller annet tidspunkt blir det en form for følelser inni bildet.

(Slik er det for endel gutter også.)

Jeg har prøvd det der selv, og det går like dårlig hver gang...

Joda, det kan selvsagt skje for gutter også, I know, men jeg svært flink i forhold til å styre følelser så det har aldri vært noe problem for meg.

Skjer sånt må man jo da selvsagt snakke om det, gå det ut, med engang, sånn at det ikke trenger å bli noe pes..

Uansett.. det er jo ikke gutten sin skyld dersom en jente "ryker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det kan selvsagt skje for gutter også, I know, men jeg svært flink i forhold til å styre følelser så det har aldri vært noe problem for meg.

Skjer sånt må man jo da selvsagt snakke om det, gå det ut, med engang, sånn at det ikke trenger å bli noe pes..

Uansett.. det er jo ikke gutten sin skyld dersom en jente "ryker".

Det er klart det.

Men har man en uforpliktende avtale, er det ikke sikkert man klarer/tør å fortelle den andre at man har fått følelser for han/henne.

For man vet jo at hvis den andre har holdt sin del av "dealen", kan han/hun ikke gjengjelde disse følelsene.

Så da gjelder det å trekke seg forsiktig ut av opplegget uten å røpe at man "sprakk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det.

Men har man en uforpliktende avtale, er det ikke sikkert man klarer/tør å fortelle den andre at man har fått følelser for han/henne.

For man vet jo at hvis den andre har holdt sin del av "dealen", kan han/hun ikke gjengjelde disse følelsene.

Så da gjelder det å trekke seg forsiktig ut av opplegget uten å røpe at man "sprakk".

Joa, du sier jo noe, men det beste er jo å konfrontere den med følelser om det. På den måten kan man finne ut om han/hun kanskje også har fått følelser uten at han/hun har villet vise det.

Så det er klart.. det letteste er å stikke, men det er jo bedre å snakke om det.

Men det er sikkert fordi jeg er så flink til å snakke om ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joa, du sier jo noe, men det beste er jo å konfrontere den med følelser om det. På den måten kan man finne ut om han/hun kanskje også har fått følelser uten at han/hun har villet vise det.

Så det er klart.. det letteste er å stikke, men det er jo bedre å snakke om det.

Men det er sikkert fordi jeg er så flink til å snakke om ting :)

Det er vel ikke alle som tåler den ydmykelsen det evt. kunne blitt. Selv har jeg tatt det opp en gang, og vi ble da enige om å avslutte da begge visste at vi ikke passet sammen. Men jeg ble jo snurt, selvfølgelig. :-)

Tar meg en tur ut i det fine været, lag noen kule tråder mens jeg er borte, da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke alle som tåler den ydmykelsen det evt. kunne blitt. Selv har jeg tatt det opp en gang, og vi ble da enige om å avslutte da begge visste at vi ikke passet sammen. Men jeg ble jo snurt, selvfølgelig. :-)

Tar meg en tur ut i det fine været, lag noen kule tråder mens jeg er borte, da. :-)

Jeg synes ikke sånt bør føles som en ydmykelse, og snakker man om det kan man i det minste fortsette som venner. Ikke sikkert det er så lett dersom det blir skjæringer...

Ikke vet jeg, har ikke opplevd noen problemer rundt dette, men har heller ikke hatt så mange sånne forhold...

Nja...kule tråder? Tror jeg holder meg til å svare i dag, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mannebein

Et forsiktig spark i balla må de tåle....

Kvinner er i alle fall minst like "flinke" med psykisk vold.

"Et forsiktig spark i balla må de tåle...."

NEI. Kvalmt ! Bare et forsøk, og jeg hadde kastet henne ut av huset for alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Et forsiktig spark i balla må de tåle...."

NEI. Kvalmt ! Bare et forsøk, og jeg hadde kastet henne ut av huset for alltid.

hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...