Gjest Tassmus Skrevet 1. august 2002 Skrevet 1. august 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1549614 Dette er jo slik Kylie går kledd til vanligpå scenen. Hvorfor blir det slått opp fordi det er i et blad? Merkelige greier. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 1. august 2002 Skrevet 1. august 2002 Jeg tenkte det samme... klikket meg inn på den artikelen for 10 minutter siden og forventet å se Kylie rimelig avkledd i og med at det er laget en artikkel om en dame som man aldri ser påkledd. 0 Siter
Gjest Tassmus Skrevet 1. august 2002 Skrevet 1. august 2002 Jeg tenkte det samme... klikket meg inn på den artikelen for 10 minutter siden og forventet å se Kylie rimelig avkledd i og med at det er laget en artikkel om en dame som man aldri ser påkledd. Neste uke blåses det stort opp i pressen: Se Kylie........MED KLÆR!!!!! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 1. august 2002 Skrevet 1. august 2002 Neste uke blåses det stort opp i pressen: Se Kylie........MED KLÆR!!!!! Det hadde i det minste vært mer revolusjonerende.. F.eks: Kylie viser vintermote, eller lignende 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.