Gå til innhold

Damer, et mannebein...


Luska

Anbefalte innlegg

Men utseende er ikke alt vet du, luska, så kanskje hun ikke var så heldig likevel :)

Hmm... I know... kall meg bare Shallow Luska!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    15

  • Luska

    11

  • libra

    8

  • Anki

    5

Mest aktive i denne tråden

Høh, han hadde jo klær på!!!

Han er nok ikke helt etter min smak, nei. Da er jeg mer enig med de som sikler på Keanu, Nicholas Cage... og faktisk også Hugh Grant i den siste filmen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh, han hadde jo klær på!!!

Han er nok ikke helt etter min smak, nei. Da er jeg mer enig med de som sikler på Keanu, Nicholas Cage... og faktisk også Hugh Grant i den siste filmen hans.

Hva med Hugh Grant i Nothing hill?

Jeg sier ikke mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Hugh Grant i Nothing hill?

Jeg sier ikke mer!

Hugh Grant har jeg aldri hatt sansen for. Kan kanskje være enig med libra i at han ikke var så verst i den siste filmen, men ellers: nei takk.

En annen jeg ikke skjønner hva alle sikler for, er Leonardo Di Caprio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Hugh Grant har jeg aldri hatt sansen for. Kan kanskje være enig med libra i at han ikke var så verst i den siste filmen, men ellers: nei takk.

En annen jeg ikke skjønner hva alle sikler for, er Leonardo Di Caprio.

MMMmmm sier bare Kurt Russel i yngre dager...der er en med glimt i øyet...Val Kilmer i filmen Willow snadder snadder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Hugh Grant i Nothing hill?

Jeg sier ikke mer!

Hvis jeg er skaplesbe, er iallefall du skaphomse. Eller har du kommet ut av skapet nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med Hugh Grant i Nothing hill?

Jeg sier ikke mer!

Husker han best i Gutter er gutter, likte sveisen hans der.

Notting Hill, der var det vel heller romkameraten hans som beit seg inn i memoryen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hugh Grant har jeg aldri hatt sansen for. Kan kanskje være enig med libra i at han ikke var så verst i den siste filmen, men ellers: nei takk.

En annen jeg ikke skjønner hva alle sikler for, er Leonardo Di Caprio.

Helt enig når det gjelder Leo, de eneste følelsene jeg evt. kunne fått for den pinglete lille gutten er morsfølelser - men det tror jeg ikke jeg gidder gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hugh Grant har jeg aldri hatt sansen for. Kan kanskje være enig med libra i at han ikke var så verst i den siste filmen, men ellers: nei takk.

En annen jeg ikke skjønner hva alle sikler for, er Leonardo Di Caprio.

Der er jeg enig med deg. Den barnerumpa Leonardo kan jeg ikke fatte at kan brukes til noe konstruktivt! :)

Nå er jeg ikke i en diskusjon jeg egentlig ikke har noe å gjøre i, men jeg føler i det minste at folk framover vil se på meg som langt mer hetero enn de har gjort tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er skaplesbe, er iallefall du skaphomse. Eller har du kommet ut av skapet nå?

Jeg er fortsatt inne i skapet, men vi får se når Juritzen blir singel, eventuelt Rimi Hagen står fram! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker han best i Gutter er gutter, likte sveisen hans der.

Notting Hill, der var det vel heller romkameraten hans som beit seg inn i memoryen...

Jupp, Spike beit seg fast i etthvert kvinnelig hjerte etter den filmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg enig med deg. Den barnerumpa Leonardo kan jeg ikke fatte at kan brukes til noe konstruktivt! :)

Nå er jeg ikke i en diskusjon jeg egentlig ikke har noe å gjøre i, men jeg føler i det minste at folk framover vil se på meg som langt mer hetero enn de har gjort tidligere :)

Jøss, sier du det? Jeg har nemlig nettopp fått motsatt inntrykk av deg...

*hirr, hirr*

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg tenker etter så har du sannelig rett :)

Jeg har alltid rett :-)

Haqr du sett at Lionn roper på deg på meldingsforum, i en tråd fra i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid rett :-)

Haqr du sett at Lionn roper på deg på meldingsforum, i en tråd fra i går?

Hmmm, nei.. jeg rekker knapt å svare på innleggene jeg finner i "svar til meg" så jeg har ikke skjekket andre tråder siden tidlig i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, nei.. jeg rekker knapt å svare på innleggene jeg finner i "svar til meg" så jeg har ikke skjekket andre tråder siden tidlig i dag..

Da bør du ta en titt... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh, han hadde jo klær på!!!

Han er nok ikke helt etter min smak, nei. Da er jeg mer enig med de som sikler på Keanu, Nicholas Cage... og faktisk også Hugh Grant i den siste filmen hans.

Nicholas Cage kan jeg være enig i. Men Hugh Grant?? Syns du han er deilig? :-O jøss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...