Gå til innhold

Damer, et mannebein...


Luska

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    15

  • Luska

    11

  • libra

    8

  • Anki

    5

Mest aktive i denne tråden

Hugh Grant har jeg aldri hatt sansen for. Kan kanskje være enig med libra i at han ikke var så verst i den siste filmen, men ellers: nei takk.

En annen jeg ikke skjønner hva alle sikler for, er Leonardo Di Caprio.

Ikke jeg heller.. Men derimot Brad Pitt er litt barnslig sjarmerende/søt whatever :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicholas Cage kan jeg være enig i. Men Hugh Grant?? Syns du han er deilig? :-O jøss!

Jeg går ikke fra konseptene over noen menn jeg ikke opplever på nært hold, men syns Hugh Grant var brukbar å se på i Gutter er gutter, ja.

Har du sett filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke fra konseptene over noen menn jeg ikke opplever på nært hold, men syns Hugh Grant var brukbar å se på i Gutter er gutter, ja.

Har du sett filmen?

Nope - er den verdt å se? Er det den som finnes i bok også forresten? Mener jeg har en bok som heter det også.. Har den kommet på video?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope - er den verdt å se? Er det den som finnes i bok også forresten? Mener jeg har en bok som heter det også.. Har den kommet på video?

Den går på kino for øyeblikket, bare en måneds tid siden den kom.

Det er i denne filmen jeg syns han er kjekk, ikke i de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den går på kino for øyeblikket, bare en måneds tid siden den kom.

Det er i denne filmen jeg syns han er kjekk, ikke i de andre.

Filmen er knallbra!

Og jeg som ikke synes Hugh Grant var fin før, er helt på knærne (?) nå.

Og så er George Clooney kjekk.

*sukker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går på kino for øyeblikket, bare en måneds tid siden den kom.

Det er i denne filmen jeg syns han er kjekk, ikke i de andre.

Da skal jeg prøve å få til å se den en dag :) Tviler på at jeg kommer til å sikle vilt men *s* Filmen kan jo være bra uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

Nei, syns ikke han er noe å se på..han ser så "bollete" ut på en måte, litt sånn dvask i ansiktet og på kroppen..nei i pacific blue så er det heller han sjefen, palermo og tj som gjelder, det er noe å sikle etter..:) (ja, jeg ser på pacific blue jeg også...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Neida, neida ...jeg har for første gang sett en kjekk blond fyr, og han er virkelig kjekk også..

http://lmoinault.free.fr/images/jude/Jude-portrait-survet-complice_!!!-.jpg

Kjekke blonde karer finnes det jo maange av!:) Hvis du hadde sett eksen min så hadde du nok skiftet mening om blonde gutter, han ser ut som en gud med sin brune hud og blonde hår...ja, ekser skal ha litt cred de og!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...