Gå til innhold

Jeg hører på black metal...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaja, skyld på meg! :)

Som sagt, last ned det du finner av Dimmu Borgir og Satyricon, gjerne på norsk da jeg faktisk foretrekker det, og si fra om du kommer over noe annet bra!

Jeg kan sende deg en ekstremt bra låt i løpet av helgen. Antikrise med Dimmu. Den er grusomt bra selv om teksten som innebærer at kvinner og barn bør voldtas, kanskje ikke er noe å hige etter :)

Som sagt, last ned det du finner av Dimmu Borgir og Satyricon, gjerne på norsk da jeg faktisk foretrekker det, og si fra om du kommer over noe annet bra!

Jeg kan sende deg en ekstremt bra låt i løpet av helgen. Antikrise med Dimmu. Den er grusomt bra selv om teksten som innebærer at kvinner og barn bør voldtas, kanskje ikke er noe å hige etter :)

Tilogmed JEG liker den. Den og en annen sang av Dimmu Borgir. jeg _vil_ jo ikke like det, men hva gjør man ikke når man har en råner til kjæreste?

Tilogmed JEG liker den. Den og en annen sang av Dimmu Borgir. jeg _vil_ jo ikke like det, men hva gjør man ikke når man har en råner til kjæreste?

Saken er den at dersom man gir den musikken en sjanse så forstår man at det resten av verden har rett når dette er den musikken som eksporteres mest i fra Norge.

Vi nordmenn tror selvsagt at disse bandene brenner kirker og spiser sine bestemødre til frokost, men de tar så skammelig feil.

Dette er seriøse og svært gode musikkere, de beste landet vårt har, og sannsynligvis noen sine har hatt, men man må bare se igjennom "black metal" imaget dere og gi dem en sjans før man kan se det!

Det er bra du har en type som er opplyst, og at du også liker musikken :)

Annonse

Saken er den at dersom man gir den musikken en sjanse så forstår man at det resten av verden har rett når dette er den musikken som eksporteres mest i fra Norge.

Vi nordmenn tror selvsagt at disse bandene brenner kirker og spiser sine bestemødre til frokost, men de tar så skammelig feil.

Dette er seriøse og svært gode musikkere, de beste landet vårt har, og sannsynligvis noen sine har hatt, men man må bare se igjennom "black metal" imaget dere og gi dem en sjans før man kan se det!

Det er bra du har en type som er opplyst, og at du også liker musikken :)

Men jeg klarer fortsatt ikke å høre etter teksten da. Spoler over teksten jeg :) Veit ikke om han har en spesiell versjon eller om det er den originale, men det er iallefall lange strekninger uten den stygge teksten, og det er helt rått :P

Spesielt når man sitter inne i en bil og ser på solnedgangen og kjenner tolv-tommerne slår mot ryggen :)

den vil jeg gjerne ha :)

Men jeg klarer fortsatt ikke å høre etter teksten da. Spoler over teksten jeg :) Veit ikke om han har en spesiell versjon eller om det er den originale, men det er iallefall lange strekninger uten den stygge teksten, og det er helt rått :P

Spesielt når man sitter inne i en bil og ser på solnedgangen og kjenner tolv-tommerne slår mot ryggen :)

Det er mye instrumental i den, det er de i veldig mye av bandets gamle musikk.

Ekstremt bra, og det minner til tider om klassisk.

Spiller GTA3 med det på anlegget i bilen (kan spille MP3 filer i spilelt), og det ruler :)

Altman tøffer seg bare. Jeg har inside info om at han går rundt å nynner på "et rosa helikopter" - så bare overse machofaktene ;)

Søren klype, også altså...

Nå skulle jeg akkurat til å gå ut å kjøpe denne CD med disse gutta Dimme Lyset eller hva det het for noe, men det var bare tull altså at han hører på dette?

Annonse

Søren klype, også altså...

Nå skulle jeg akkurat til å gå ut å kjøpe denne CD med disse gutta Dimme Lyset eller hva det het for noe, men det var bare tull altså at han hører på dette?

Nei, herregud, det må du ikke kjøpe. La meg si det sånn (og dette har jeg også fra sikre kilder) - sjansen er stor for at du da må "fettlaus" mens denne musikkperioden pågår. Vil du nå det?

Nei, herregud, det må du ikke kjøpe. La meg si det sånn (og dette har jeg også fra sikre kilder) - sjansen er stor for at du da må "fettlaus" mens denne musikkperioden pågår. Vil du nå det?

Nu har det seg slik at i den hellige ektestand, så har man visse plikter hver lørdag, uavhengig av hva slags musikk som forøvrig spilles.

Nu har det seg slik at i den hellige ektestand, så har man visse plikter hver lørdag, uavhengig av hva slags musikk som forøvrig spilles.

Nei, ikke hvis du blir fritatt fra pliktene - mot din vilje - kjære deg. Det der er du nok ikke herre over *glise*

Jeg høre på POD, offspring, Iron Maiden og... Whitney Houston =)))

Iron Maiden?

Da kan du fint begynne å avansere til Dimmu med årene du også!

Jeg digga dem over alt på jord fra jeg begynte å høre på musikk som 8-10 åring, og fram til jeg så dem live som 17 åring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...