Gå til innhold

jeg har sett den siste videoen til Britney Spears,


Altman

Anbefalte innlegg

Suring. Jenta er het og fin. Hun skulle selvsagt huka Haakon Magnus i stedet for Mette Marit, den narko-befengte alenemora fra Oslo øst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk nok med å høre låten. Grenser til blasfemi.

Hvorfor er hun populær?

Fordi hun har fengende låter og spiller på sex mens hun gir uttrykk for det motsatte?

I tillegg tror de dummeste kjøperne fortsatt på at hun er jomfru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suring. Jenta er het og fin. Hun skulle selvsagt huka Haakon Magnus i stedet for Mette Marit, den narko-befengte alenemora fra Oslo øst.

Sur og sur.

Joa, du har vel rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der vidoen er den dårligste og mest motbydelige videoen jeg noensinne har sett.

Greit nok å spille på sex, men HALLO. Madonna gjorde/gjør det samme, men hun er langt mer raffinert og gir seg iallefall ikke ut for å være noe annet enn det hun er - hun er ekte og hun er kul.

Nei, gi unga cognac før Brittney Spears kommer og tar dem!

"Nei, gi unga cognac før Brittney Spears kommer og tar dem!"

*LOL*!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xanadu

Jeg har ikke sett filmen, men sangen er fæl for en som liker den originale.

Men nå må vi ikke glemme at målgruppen til Brittney hverken har hørt om Joan Jett eller hørt sangen hennes - før denne utgaven. Dermed har de ikke et sammenligningsgrunnlag, slik som vi har.

Når det er sagt, så har hun mye bra musikk, synes jeg. Man må bare legge fordommene til side. Det burde da ikke være så vanskelig for en (alt)man(n).

Og du - It's raining men med hun derre eks-spicen er i alle fall grusom *fryser på ryggen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...