conan Skrevet 2. august 2002 Skrevet 2. august 2002 Kanskje jeg er blitt trønder, folkelig og bør anlegge bart, samt handle i Sverige? Åååh det går likar no.... 0 Siter
conan Skrevet 2. august 2002 Forfatter Skrevet 2. august 2002 Du er sjuk conan, sjuk! Noen ganger tar conan på seg vanlige klær og beveger seg blandt folket. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. august 2002 Skrevet 2. august 2002 Huff, hva sier cona til denne galskapen her? 0 Siter
Zirine Skrevet 2. august 2002 Skrevet 2. august 2002 Noen ganger tar conan på seg vanlige klær og beveger seg blandt folket. conan burde istedenfor begynne å ta medisinen sin. 0 Siter
conan Skrevet 2. august 2002 Forfatter Skrevet 2. august 2002 conan burde istedenfor begynne å ta medisinen sin. Guran har sagt at jeg er helt frisk, og at når jeg slår, så står lynet stille! 0 Siter
Zirine Skrevet 2. august 2002 Skrevet 2. august 2002 Guran har sagt at jeg er helt frisk, og at når jeg slår, så står lynet stille! Du verden. Kult 0 Siter
Bassisten Skrevet 2. august 2002 Skrevet 2. august 2002 Ja det er varmt i Oslo - tydelegvis for varmt for nokre... 0 Siter
Lynx Skrevet 2. august 2002 Skrevet 2. august 2002 Kutt ut, ellers sladrer jeg til sønnen min og da mister du en beundrer. Han kjøpte sitt første Conan-album nå i sommer, og har fått en ny helt som visstnok overgår både Mc Gyver og Politihunden Rex. Kanskje til og med i klasse med Star Wars gjengen, tror jeg. DDE, derimot, har han lite til overs for. Du liker ikke Eminem, vel? Ellers _kan_ jeg la være å sladre, da....... 0 Siter
Solsikke Skrevet 2. august 2002 Skrevet 2. august 2002 x-len og rett i koppen, vi lik itj å bli narra*s* Så god musikksmak du har conan*s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.