Gå til innhold

Dette kjenner jeg igjen (dyrebilde)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

kult! det er jo ein komponistpus! *kopiere bildet*

I gamle dager var det mange lauskatter hjemme. I elskovstida kunne det sitte 8-10 katter i bjerka og hyle om natta. Bjerka var tilfluktstedet til hukatta vår. Fattern løp ut med vannslangen og spylte dem til alle kanter, men en time senere var de tilbake igjen :-)

Flink intelligent pus, det.

Jeg leste i VG/Dagbladet?? at Trude Mostue (veterinær) sin katt la seg på stellebordet til babyen for å få oppmerksomhet.

Vår katt kommer i bakholdsangrep og setter klørne i oss. Riktignok mest i husfar, da han er lettest å manipulere....

I gamle dager var det mange lauskatter hjemme. I elskovstida kunne det sitte 8-10 katter i bjerka og hyle om natta. Bjerka var tilfluktstedet til hukatta vår. Fattern løp ut med vannslangen og spylte dem til alle kanter, men en time senere var de tilbake igjen :-)

hehe...

eg delte leilighet på majorstua med ei som hadde ein hokatt. ho greide aldri å huske på p-pillene, så ho fann ut at katta fikk vel få eit kull, det ville nok "være fint for katta".

så katta fikk løpetid og det kom ein haug hannkatter på bakgårdsterrassen utafor kjøkkenvinduet. det var mange fine der, men det var såklart ein diger, klumpete og direkte stygg ein som gikk av med seieren. kattene knulla i vei, men gravid nei? det blei ho ikkje...hehe :)

sjølv har eg 2 no, innekatter som er behørig kastrerte/steriliserte (bror og søster - kan ikkje ha noko av at det skulle blitt små incestbarn, heller) ...og har nylig svidd av over 2000 på dyrlegeregninger...jadda. :)

dei er så søøøte så. :)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Flink intelligent pus, det.

Jeg leste i VG/Dagbladet?? at Trude Mostue (veterinær) sin katt la seg på stellebordet til babyen for å få oppmerksomhet.

Vår katt kommer i bakholdsangrep og setter klørne i oss. Riktignok mest i husfar, da han er lettest å manipulere....

Skrekkhistorien med barnevogn med et spebarn og katt som legger seg på ansiktet og kveler ungen, hvor sann er den ?

Komponere sanger er aktter ekperter på, lydene er så varierte og merkelige at du kan få frysninger. Mest ligner det barnegråt, *grøss*

den eine katten min seier berre "mrææææ" hehehe...høres ut som ein liten sau :)

den andre mjauer som faen - og gjerne ute på balkongen i 2-3-tida om natta, lurer på kva naboene synes om det...*s*

sjå forresten her: http://home.online.no/~kirdahle/katter/kattebad.htm

Ulv I Faarikaal

den andre mjauer som faen - og gjerne ute på balkongen i 2-3-tida om natta, lurer på kva naboene synes om det...*s*

He-he. Bading ja. Jeg har badet mange katter, og trikset er å ikke ha vann i ansikt eller ører, da får de panikk. Hode, dvs ansikt og ører må vaskes med klut etterpå.

He-he. Bading ja. Jeg har badet mange katter, og trikset er å ikke ha vann i ansikt eller ører, da får de panikk. Hode, dvs ansikt og ører må vaskes med klut etterpå.

eg har aldri bada ein katt så langt, men eg driver for tida og tvangsforer snuppa med medisin, mat og vann (vesla har hatt forstoppelse i lange tider no, stakkar). og det er no ein aldri så liten utfordring det også, når katta plutselig har atskillig meir enn 4 poter..

Vi har badet katten vår kun en gang. Da så han ut som en katt direkte fra helvete. Gjennomvåt og veldig møkkete - helt vill var han også.

Aner ikke om han hadde sloss med en annen katt, eller det var et menneske som hadde kastet han i en søledam.

Men du verden - det var mye strev, fortvilet mjauing og kloring før han var ferdig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...