Gå til innhold

iiik! Grå hår!!!


Gjest veldingveldigVELDIGanonymidagkie ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest veldingveldigVELDIGanonymidagkie ;-)

Herregud, jeg er bare 29, men i forrige uke kunne faktisk gubben finne et grått hår i hodet mitt..

Og i går så søsteren min et til. *hulk*

Er hormonspiralen som gjør så veldig mye rart meg kroppen min for tiden..er det mulig at det er den sin skyld?

Trøst, råd, forklaringer og andre ting jeg kan skylde på mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kie

    19

  • naiv

    3

  • MsSophie

    3

  • Ulv I Faarikaal

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

tja, det er vel kanskje ein slags trøst det eg kan ha å komme med:

eg er også 29, og eg fann dei første grå håra da eg var 20. no har eg mange, særlig ein lokk lengst til høyre i panna er heilt grå.

eg er kjempestolt av mine grå hår! (sjølv om eg farger håret - men det gjer eg mest fordi eg elsker variasjon og visuelle påfunn, hadde eg funne hårfarge som -ikkje- dekte grått hår så ville eg brukt det! *s*)

for meg er grått hår og rynker vakkert, det forteller om livet, erfaringer, menneskelighet... mine grå hår og små linjer i ansiktet forteller meg og andre om alt eg har opplevd, som er ting som gjer meg til -meg- :)

så - vær grenseløst stolt av dine grå hår! dei er -dine-, du har jobba hardt for dei, og betalt for dei med dyrebar valuta - tid og følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, det er vel kanskje ein slags trøst det eg kan ha å komme med:

eg er også 29, og eg fann dei første grå håra da eg var 20. no har eg mange, særlig ein lokk lengst til høyre i panna er heilt grå.

eg er kjempestolt av mine grå hår! (sjølv om eg farger håret - men det gjer eg mest fordi eg elsker variasjon og visuelle påfunn, hadde eg funne hårfarge som -ikkje- dekte grått hår så ville eg brukt det! *s*)

for meg er grått hår og rynker vakkert, det forteller om livet, erfaringer, menneskelighet... mine grå hår og små linjer i ansiktet forteller meg og andre om alt eg har opplevd, som er ting som gjer meg til -meg- :)

så - vær grenseløst stolt av dine grå hår! dei er -dine-, du har jobba hardt for dei, og betalt for dei med dyrebar valuta - tid og følelser.

Tusen takk!

Ja, jeg er også veldig glad for å bli eldre på andre måter. Jeg er blandt dem som synes det er _deilig_ å bli eldre.

Men jeg fikk litt hetta da jeg fikk inntrykk av at jeg nesten var et unntak som fikk grå hår så tidlig!

At alle andre er minst 40 liksom...

Søsteren min er ikke alltid den mest taktfulle heller, da. ;-)

Så hennes reaksjon smittet litt. "Herregud er ikke det _veldig_ tidlig, da???"

"Hva gjør du nå??"

*ler*

Så jeg ble vel litt revet med av hennes "motvilje".

Selv om jeg alltid sier at jeg håper jeg ligner Maxine Grey (mora til Amy i Judging Amy-serien) når jeg blir eldre. Og det mener jeg!

Rart hvordan man lar andre fortelle en hva en selv liker. *ler*

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er noen trøst, men det er ikke spesielt tidlig å finne de første grå hår når du er 29.

Jo, det er akkurat det som er en veldig stor trøst!

Under søsteren min sin "inspeksjon" i går fikk jeg nemlig inntrykk av at jeg omtrent var rammet av et sjeldent syndrom.

Så for meg overgangsalderen om et par måneder og alderdom neste år. *ler*

Rart, det plaget meg ikke da mannen min fant det første håret i hodet mitt først.

Men da er det jo ikke noe "farlig".

*puster letta ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i gjengen, trøsten får være at jeg fant mine første da jeg var 18. Du har hatt 9 år med mindre ergrelse ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen i gjengen, trøsten får være at jeg fant mine første da jeg var 18. Du har hatt 9 år med mindre ergrelse ;-)

Takker :-)

*stolt "gjengmedlem"*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat på det området er det en ulempe å være brunette.

.....ja, men ikke faen om jeg ville vært blond av den grunn......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat på det området er det en ulempe å være brunette.

*ler*

Ja.

Men jeg har faktisk vært veldig grå før i forbindelse med bleiking av håret. Da ble jeg "gråspraglete". Gikk på ungdomsskolen.

En annen gang fikk jeg gulrotrødt hår...

Gøy å farge håret.

Det dumme nå er vel at "alle" kommer til å tro at jeg farger håret for å dekke over de 3-4 grå nå. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, det er vel kanskje ein slags trøst det eg kan ha å komme med:

eg er også 29, og eg fann dei første grå håra da eg var 20. no har eg mange, særlig ein lokk lengst til høyre i panna er heilt grå.

eg er kjempestolt av mine grå hår! (sjølv om eg farger håret - men det gjer eg mest fordi eg elsker variasjon og visuelle påfunn, hadde eg funne hårfarge som -ikkje- dekte grått hår så ville eg brukt det! *s*)

for meg er grått hår og rynker vakkert, det forteller om livet, erfaringer, menneskelighet... mine grå hår og små linjer i ansiktet forteller meg og andre om alt eg har opplevd, som er ting som gjer meg til -meg- :)

så - vær grenseløst stolt av dine grå hår! dei er -dine-, du har jobba hardt for dei, og betalt for dei med dyrebar valuta - tid og følelser.

Fy filler'n, neuni... dette var et kjempesvar !!

Mener du alt sammen??

supert!

Søster'n min var nesten helt grå når hun var 22, men hun farger håret. (gjør det enda, og nå er hun 38)

Jeg, derimot, -er 34 og har fortsatt ikke funnet grått hår... (sukk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...