Gå til innhold

Her sitter jeg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....inne. Og det er strålende vær ute som jeg ikke benytter meg av. Burde jo vært på stranda, men jeg er fremdeles i "kjemisk ubalanse", ikke kjørbar og sykkelen er til rep.

Hva er deres unnskyldning?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Orker ikke, rekreasjon. Har slipt rust og lakka på BMW'en og lakkert svart det under bak som har gått for langt. Gravd litt mark og biller til fjørfeet, da ble iallfall de glade, ikke marken men....

Skrevet

.....og lurer på hvor mange prosent hundeskatten er.

Peiling??

Skrevet

Min unskyldning er enkel: Jeg bor i finnmark og her er rååååå kaldt nu!!

Skrevet

Alt for varmt - og for mange mennesker på stranda akkurat nå. Venter med badingen til i kveld - nå skal jeg male hyller :)

Skrevet

å...jøss....er det fint vær?

Hadde ikke lagt merke til det før nå jeg *ler*

Skrevet

at eg har liggi ute og steika meg ein times tid no, og trengte litt avkjøling ;)

dessuten må eg ut og kjøpe røyk.

Skrevet

Var ute en stund, men det ble for varmt når det er vindstille.

Skrevet

*dør snart av forkjølelse...men forsøker å klamre seg tappert fast til tastaturet*

*nys & host*

Skrevet

.....og lurer på hvor mange prosent hundeskatten er.

Peiling??

.....har ingen aning.., men jeg har akkurat tatt meg en skive....;-)

Tanya1365380060
Skrevet

Er både litt ute og inne jeg, men skulle ha vært på stranden idag altså..men nå er det for sent! Har ligget å solt meg i hagen i noen timer istedet-deilig:)

tigertrollet
Skrevet

Jeg har vært på stranda. Kan rapportere om skrikende unger, lekre menn og våte bikkjer.

Skrevet

Hodet verker, jeg våknet med dundrende hodepine både i går og i dag. Selv ikke solbriller ute hjelper, lyset stikker i øynene og gjør det om mulig enda verre.

Derfor sitter jeg inne, og ikke ti ville hester kan dra meg ut nå.

Skrevet

Har vore ute ein tur på minitreff, og vi PRØVDE å finna på noko lurt å gjera, men plutseleg var vi heime med lommene fulle av sjokolade... :)

Ser ikkje bort frå at det kan bli ein tur rundt Sognsvann litt seinare.

Skrevet

Jeg gidder ikke å ligge som sild i tønne. Ikke gidder jeg å reise langt nå heller.

Man har da hage, hageslange og Internett.

Gjest Uglemor
Skrevet

Jeg har vært på jobb i hele natt. Stod opp klokka halv seks, og nå sitter jeg bare og slår ihjel tid. Skal snart gå på jobb igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...