MsSophie Skrevet 4. august 2002 Skrevet 4. august 2002 .....inne. Og det er strålende vær ute som jeg ikke benytter meg av. Burde jo vært på stranda, men jeg er fremdeles i "kjemisk ubalanse", ikke kjørbar og sykkelen er til rep. Hva er deres unnskyldning? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. august 2002 Skrevet 4. august 2002 Orker ikke, rekreasjon. Har slipt rust og lakka på BMW'en og lakkert svart det under bak som har gått for langt. Gravd litt mark og biller til fjørfeet, da ble iallfall de glade, ikke marken men.... 0 Siter
magnus Skrevet 4. august 2002 Skrevet 4. august 2002 .....og lurer på hvor mange prosent hundeskatten er. Peiling?? 0 Siter
Nefrediti Skrevet 4. august 2002 Skrevet 4. august 2002 Min unskyldning er enkel: Jeg bor i finnmark og her er rååååå kaldt nu!! 0 Siter
frosken Skrevet 4. august 2002 Skrevet 4. august 2002 Alt for varmt - og for mange mennesker på stranda akkurat nå. Venter med badingen til i kveld - nå skal jeg male hyller 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 4. august 2002 Skrevet 4. august 2002 å...jøss....er det fint vær? Hadde ikke lagt merke til det før nå jeg *ler* 0 Siter
neuni Skrevet 4. august 2002 Skrevet 4. august 2002 at eg har liggi ute og steika meg ein times tid no, og trengte litt avkjøling dessuten må eg ut og kjøpe røyk. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 4. august 2002 Skrevet 4. august 2002 Var ute en stund, men det ble for varmt når det er vindstille. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 4. august 2002 Skrevet 4. august 2002 *dør snart av forkjølelse...men forsøker å klamre seg tappert fast til tastaturet* *nys & host* 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. august 2002 Forfatter Skrevet 4. august 2002 .....og lurer på hvor mange prosent hundeskatten er. Peiling?? .....har ingen aning.., men jeg har akkurat tatt meg en skive....;-) 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 4. august 2002 Skrevet 4. august 2002 Er både litt ute og inne jeg, men skulle ha vært på stranden idag altså..men nå er det for sent! Har ligget å solt meg i hagen i noen timer istedet-deilig:) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 4. august 2002 Skrevet 4. august 2002 Jeg har vært på stranda. Kan rapportere om skrikende unger, lekre menn og våte bikkjer. 0 Siter
molli Skrevet 4. august 2002 Skrevet 4. august 2002 Hodet verker, jeg våknet med dundrende hodepine både i går og i dag. Selv ikke solbriller ute hjelper, lyset stikker i øynene og gjør det om mulig enda verre. Derfor sitter jeg inne, og ikke ti ville hester kan dra meg ut nå. 0 Siter
Bassisten Skrevet 4. august 2002 Skrevet 4. august 2002 Har vore ute ein tur på minitreff, og vi PRØVDE å finna på noko lurt å gjera, men plutseleg var vi heime med lommene fulle av sjokolade... Ser ikkje bort frå at det kan bli ein tur rundt Sognsvann litt seinare. 0 Siter
naiv Skrevet 4. august 2002 Skrevet 4. august 2002 Jeg gidder ikke å ligge som sild i tønne. Ikke gidder jeg å reise langt nå heller. Man har da hage, hageslange og Internett. 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 4. august 2002 Skrevet 4. august 2002 Jeg har vært på jobb i hele natt. Stod opp klokka halv seks, og nå sitter jeg bare og slår ihjel tid. Skal snart gå på jobb igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.