Gå til innhold

Jeg er så pessimistisk denne gangen jeg:-(

Anbefalte innlegg

Hei!

Er i dag på rugedag 7 og i dette 3. forsøket er jeg så utrolig pesimistisk. Er nesten litt deppa:-(

Bare venter på blødningene. Har ømme pupper, masse mensmurring. Og dårlig matlyst - småkvalm. Alt dette er jo bivirkninger av progesteronen. Det er liksom så farlig når det er 3 forsøk, da må en bestemme seg om man skal gå for en ny 3 pack (noe vi sikkert gjør)

Nei, vi får håpe at det har festet seg denne gangen. Hadde noen stikkninger på dag 4 - kanskje det var festesmerter?!?! må trøste meg selv. Og mensmurringer kan vel skje om en er gravi vel??

klem fra en litt motløs afrodite

Fortsetter under...

Alt dette er bivirkninger av progesteron,_og_graviditetstegn :-)

Jeg hadde skikkelige mensmurringer da jeg oppdaget at jeg var gravid med Nora, så ikke mist motet ennå, du.

Krysser selvfølgelig alle tilgjengelige kroppsdeler for deg. Om jeg ikke har flere kroppsdeler enn andre, så er de ihvertfall lengre ;-)

Håper forresten jeg ser deg hos H onsdag 21. august, da er jeg i gang med høstkolleksjonen vår, og den er knall! :-)

Klem,

Hei!

Opp med humøret (c;

Det er viktig med positive tanker! Stryk deg over magen og tenk at denne gangen skal det gå bra! Tenk på at du faktisk er gravid nå (c;

Hvis mensen kommer så blir det nedtur men nedturen blir like tøff enten man er optimist eller pessimist, nytter ikke å forbederede seg på den... Derfor kan du jo like greit være optimist til det motsatte er bevist? Jeg er sikker på at denne gangen går det for deg (c; Alle gode ting er 3!!!

Lykke til! Sender over masse positive vibber ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Stor klem fra

Alt dette er bivirkninger av progesteron,_og_graviditetstegn :-)

Jeg hadde skikkelige mensmurringer da jeg oppdaget at jeg var gravid med Nora, så ikke mist motet ennå, du.

Krysser selvfølgelig alle tilgjengelige kroppsdeler for deg. Om jeg ikke har flere kroppsdeler enn andre, så er de ihvertfall lengre ;-)

Håper forresten jeg ser deg hos H onsdag 21. august, da er jeg i gang med høstkolleksjonen vår, og den er knall! :-)

Klem,

Hei!

Jeg vil gjerne komme og studere høstkolleksjonen! 21 august?? høres bra ut for meg.

Den turkise sommerdrakta jeg kjøpte ti gojenta har fått veldig mye skryt. Hun er jo bare så lekker i den. Og kvaliteten er jo bare så råbra -- vasker og vasker - like fin.

Til og med min kjære har kommentert denne drakta. Håper du har like mye flott til høsten:-)

Joda jeg skal prøve og slappe av! Får prøve og sende positive vibber og håpe på det beste. Og jeg hadde jo sinnsyke mensmurringer da jeg venta gojenta, men man glemmer så fort. Er innbilt kvalm også, føler meg fyllesyk hele dagen!

klem

Hei afrowoman!

Akkurat sånn har jeg hatt det begge gangene, og begge gangene har jeg vært gravid!! Jeg har nesten vært litt på grensen til å være skikkelig deppa og hatt mensen vondt og alt har vært helt "på tur". Men så har jeg altså vært gravid...

Lykke til fram mot testing. Dette går bra, skal du se..

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...