Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så skjønn du er!

Jo altså.. nå har jeg snart tømt den tredje solhatt flasken i håp om å bli helbredet fra forkjølelse. (det er sprit i den!!! *wiiiiiiwiwiwi*)

Si meg.. kødder du med de nybakte mødrene på foreldre forum eller? *fniser*

klem til deg!

Tuller aldri med dem som er f.eks som birdie. Vaken dame. Ikke forhåndsyt eller noe jeg kunne se. Vondt ja, men det tåler kvinner.

Nydelig unge og vi hadde vel ikke ventet noe annet heller. Hva bella? Jeg måtte opp om natten jeg, for å se om birdie hadde fått gutten sin. Så patetistk er jeg :-)

Ja, ja nå har alt gått bra for denne doleren også og godt er det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66165-bella/#findComment-301049
Del på andre sider

Tuller aldri med dem som er f.eks som birdie. Vaken dame. Ikke forhåndsyt eller noe jeg kunne se. Vondt ja, men det tåler kvinner.

Nydelig unge og vi hadde vel ikke ventet noe annet heller. Hva bella? Jeg måtte opp om natten jeg, for å se om birdie hadde fått gutten sin. Så patetistk er jeg :-)

Ja, ja nå har alt gått bra for denne doleren også og godt er det.

Ja.. mini birden er skjønn ingen tvil:)

Jeg tror det var tonie som nevnte at`n så litt kokt ut... og jeg mååå vel nesten si meg en anelse enig.. *fniser*. Så nusselig atte!!

Birdie må vel snart stå opp for å gi nurket mat... stakkars..*priser seg lykkelig over å være barnløs!*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66165-bella/#findComment-301051
Del på andre sider

Ja.. mini birden er skjønn ingen tvil:)

Jeg tror det var tonie som nevnte at`n så litt kokt ut... og jeg mååå vel nesten si meg en anelse enig.. *fniser*. Så nusselig atte!!

Birdie må vel snart stå opp for å gi nurket mat... stakkars..*priser seg lykkelig over å være barnløs!*

Jeg må ærlig talt si det var godt når de "andre" besteforeldrene spurte om de kunne låne datteren min et par dager. Min sønn er her, men han er omtrent voksen. IQ 140.

Det er helt for vanvittig og han spør meg hele tiden om tall, jeg henger ikke med lenger. Hadde det en gang, men han lager hjemmesider for diverse firmaer og spør meg - har ikke anelse. Han er langt over hva jeg kan klare..

Guttungen min, ja guttungen min(er sååååås stolt over han) kom inn på førstevalget sitt, uten å gjøre en - eneste lekse.

Jeg er ingen "gi pokker" mor, men,jeg vet at han ikke trenger det - akkurat som mine gener - fått etter min brilliante mor som husker alt. Spørr henne om tall, hvem som helst kommer til pers.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66165-bella/#findComment-301055
Del på andre sider

Jeg må ærlig talt si det var godt når de "andre" besteforeldrene spurte om de kunne låne datteren min et par dager. Min sønn er her, men han er omtrent voksen. IQ 140.

Det er helt for vanvittig og han spør meg hele tiden om tall, jeg henger ikke med lenger. Hadde det en gang, men han lager hjemmesider for diverse firmaer og spør meg - har ikke anelse. Han er langt over hva jeg kan klare..

Guttungen min, ja guttungen min(er sååååås stolt over han) kom inn på førstevalget sitt, uten å gjøre en - eneste lekse.

Jeg er ingen "gi pokker" mor, men,jeg vet at han ikke trenger det - akkurat som mine gener - fått etter min brilliante mor som husker alt. Spørr henne om tall, hvem som helst kommer til pers.

Du har all grunn til å være stolt shandy!

Du har virkelig gjort en _god_ jobb med barna og de er heldige som har deg som mor :)

Trodde da du hadde sånn innmari peil på sånne data greier jeg..*ler*.

men.. hvordan går det med deg.. og "der roser ikke gror" (eller husker jeg feil nå?) *senil*

-skjønt å se deg her inne :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66165-bella/#findComment-301057
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...