Gå til innhold

Naboen barberte marsvinet mitt!


conan

Anbefalte innlegg

Og nå skriker conan jr hele tiden, for han kjenner ikke igjen Krølle lenger. Bør ikke naboen være med på å enten lime på Krølles pels igjen, eller ev. spleise på parykk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har kule naboer!

Jo, de bør nok kline til med en ny parykk til den lille!

Det som er humor for deg, er en familietragedie for oss. Krølle ser ikke ut der han skinner skrukkete og lysrosa mot oss, og conan jr er utrøstelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er humor for deg, er en familietragedie for oss. Krølle ser ikke ut der han skinner skrukkete og lysrosa mot oss, og conan jr er utrøstelig!!

Men håret vokser vel utigjen, og da vil het sikkert både krølle og Conan jr bli gode venner igjen.

Men i det nåværende øyeblikk er det selvsagt traumatisk for de begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe må en jo finne på i sommerstillheten.. ;-)

Jo sikkert. Men jeg latterligjør ikke deg her inne. Forventet kanksje noe annet da?

Men kan man egentlig forvente noe som helst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men håret vokser vel utigjen, og da vil het sikkert både krølle og Conan jr bli gode venner igjen.

Men i det nåværende øyeblikk er det selvsagt traumatisk for de begge to.

Joda, vi voksne vet at tiden leger alle hår, men for en sønderknust toåring og et svært forvirret marsvin med forventet levealder på 738 dager, er det lenge å vente- og snart kommer vinteren med nordavin og snø...

Nå har jeg alltid vært skeptisk til disse naboene. Plenen deres er like striglet som stueteppe vårt etter at polakkene har vært her og støvsuget, hekken trimmet i kunstneriske fasonger, og kona i huset er sikkert hos frisøren to ganger i uken. Tror du de har en sykelig fetish som gjør at de ikke maktet å se Krølles fyldige pels?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo sikkert. Men jeg latterligjør ikke deg her inne. Forventet kanksje noe annet da?

Men kan man egentlig forvente noe som helst?

Ha litt humor, da...

Luggen til datteren din kommer ikke igjen med første uansett hva vi måtte finne på å gjøre, og da er det faktisk best å bare le av det.

Det er ikke hvordan du har det, men hvordan du tar det... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vi voksne vet at tiden leger alle hår, men for en sønderknust toåring og et svært forvirret marsvin med forventet levealder på 738 dager, er det lenge å vente- og snart kommer vinteren med nordavin og snø...

Nå har jeg alltid vært skeptisk til disse naboene. Plenen deres er like striglet som stueteppe vårt etter at polakkene har vært her og støvsuget, hekken trimmet i kunstneriske fasonger, og kona i huset er sikkert hos frisøren to ganger i uken. Tror du de har en sykelig fetish som gjør at de ikke maktet å se Krølles fyldige pels?

Jeg tror utvilsomt at det er noe seriøst galt med dem, når de driver å klipper marsvin sånn i hytt og gevær. F.eks. ville jeg kanskje ringt tanta til den ene av naboene dine, og meddelt problemet.

Kanskje hun vil stille seg disponibel i forhold til å betale krølles nye parykk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha litt humor, da...

Luggen til datteren din kommer ikke igjen med første uansett hva vi måtte finne på å gjøre, og da er det faktisk best å bare le av det.

Det er ikke hvordan du har det, men hvordan du tar det... :-D

Jeg har masse humor, men syntes ikke dette var moro i det hele tatt. Luggen til dattern min er ingen katastrofe, med litt stussing så vil den bli nesten bra igjen. Men poenget i det hele er manggel på irettesetting.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror utvilsomt at det er noe seriøst galt med dem, når de driver å klipper marsvin sånn i hytt og gevær. F.eks. ville jeg kanskje ringt tanta til den ene av naboene dine, og meddelt problemet.

Kanskje hun vil stille seg disponibel i forhold til å betale krølles nye parykk?

Kan jeg gjøre det, da? Ringe tanten, altså? Tenk om hun bare ler, da, og synes dette er festlig... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse humor, men syntes ikke dette var moro i det hele tatt. Luggen til dattern min er ingen katastrofe, med litt stussing så vil den bli nesten bra igjen. Men poenget i det hele er manggel på irettesetting.

.

Da får du kjefte på de slappe foreldrene. Her inne får du jo ikke utrettet noe i så henseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg gjøre det, da? Ringe tanten, altså? Tenk om hun bare ler, da, og synes dette er festlig... :-)

Isåfall så vitner det om denne tantens mangel på evne til å oppdra sine nivøer og nieser, så bør andre instanser, som f.eks. politiet, kontaktes!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse humor, men syntes ikke dette var moro i det hele tatt. Luggen til dattern min er ingen katastrofe, med litt stussing så vil den bli nesten bra igjen. Men poenget i det hele er manggel på irettesetting.

.

Mangel på irettesetting gjelder jo ikke DEG, Solsikke. Du kan ikke bry deg om/med hvordan andre velger å oppdra/ikke oppdra ungen sine. Du velger rett for dine barn, med at datteren din nok har forstått at dette skjer ikke igjen....men den andre venninnen har ikke og får ikke samme oppdragelse som dine unger uansett.

Jeg har en venninne som syns det er helt på sin plass å slå barna sin - smekker dem over fingra/ryggen etc. etc. - hun VET hva jeg mener om den saken, jeg kan så allikevel ikke gjøre noe fra eller til,,,,,hun syns at vi er altfor slepphendte med slikt, -mens vi passer mer på det sikkerhetsmessige igjen, -hjelm, trafikken, fjell/stup etc. - der hun lar sine barn farte fritt.... Vi VET at vi er dypt uenig om hverandres oppdragermåter - men det er lite vi får gjort med det, så vi diskuterer det sjelden.

Folk er VELDIG forskjellig i måten de oppdrar ungene sine, og vektlegger vidt forskjellige ting. Det vil ungene også se underveis i livet, - de lærer fort hvor det er lov å slenge innom med møkkastøvlene på, andre steder ringer man og avtaler før man kommer etc.

Det er ikke noen vits for deg å ergre deg over disse menneskene som du er så ulik, -det ender du bare opp med magesår av.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du kjefte på de slappe foreldrene. Her inne får du jo ikke utrettet noe i så henseende.

Nei det er sant. Men er ikke dette en plass for oss alle da? Eller har jeg tatt så feil? Mange ganger så lurer jeg faktisk på det. For oppførselen til mange her inne mot mange her inne ligner ikke noen ting. Alle er vi forskjellig og det må vi alle respektere uten at man latterligjør hverandre for det. Jeg har lest mange innlegg her inne og ledd av dem, men har ikke latterliggjort meningene deres for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er sant. Men er ikke dette en plass for oss alle da? Eller har jeg tatt så feil? Mange ganger så lurer jeg faktisk på det. For oppførselen til mange her inne mot mange her inne ligner ikke noen ting. Alle er vi forskjellig og det må vi alle respektere uten at man latterligjør hverandre for det. Jeg har lest mange innlegg her inne og ledd av dem, men har ikke latterliggjort meningene deres for det.

Solsikke, det er fordi du egentlig ikke finnes vet du :-) Alle vet at du er Sør. JEG fant deg i alle fall ikke på togstasjonen - og alle de du sier du har møtt, -de er sikkert DEG det også! DEN SATT TENKER JEG! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...