Gå til innhold

Naboen barberte marsvinet mitt!


conan

Anbefalte innlegg

Nei det er sant. Men er ikke dette en plass for oss alle da? Eller har jeg tatt så feil? Mange ganger så lurer jeg faktisk på det. For oppførselen til mange her inne mot mange her inne ligner ikke noen ting. Alle er vi forskjellig og det må vi alle respektere uten at man latterligjør hverandre for det. Jeg har lest mange innlegg her inne og ledd av dem, men har ikke latterliggjort meningene deres for det.

"Men er ikke dette en plass for oss alle da? Eller har jeg tatt så feil?"

Klart det er plass til alle, men det betyr ikke det samme som at det en selv har å si, forblir uimotsagt eller ukommentert eller ikke harselert med. Det gjelder oss alle, og det er vi vel forberedt på når man skriver på steder som disse?

"Mange ganger så lurer jeg faktisk på det. For oppførselen til mange her inne mot mange her inne ligner ikke noen ting. Alle er vi forskjellig og det må vi alle respektere uten at man latterligjør hverandre for det."

Det har du sikkert rett i.

"Jeg har lest mange innlegg her inne og ledd av dem, men har ikke latterliggjort meningene deres for det."

Du bør prøve, der er faktisk ganske gøy, så lenge du vet at mottakeren tåler det. Dersom jeg har såret deg her, så beklager jeg det. Jeg valgte å svare her på pannelugginnlegget ditt, og være morsom på din bekostning, nettopp fordi at jeg syntes du lagde storm i det berømte vannglasset, og at det nok en gang var "hønemoren" Solsikke som tittet frem, dessuten lager det som sagt litt liv og røre i påvente på at dagen snart er over.... :-)

Du må gjerne bite tilbake, bare la saksen ligge igjen i kjøkkenskuffen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solsikke, det er fordi du egentlig ikke finnes vet du :-) Alle vet at du er Sør. JEG fant deg i alle fall ikke på togstasjonen - og alle de du sier du har møtt, -de er sikkert DEG det også! DEN SATT TENKER JEG! :-)

Hehe, så du fikk blomster fra ingen da? *ler*

Joda er sikkert Sør og Lillelurven også*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men er ikke dette en plass for oss alle da? Eller har jeg tatt så feil?"

Klart det er plass til alle, men det betyr ikke det samme som at det en selv har å si, forblir uimotsagt eller ukommentert eller ikke harselert med. Det gjelder oss alle, og det er vi vel forberedt på når man skriver på steder som disse?

"Mange ganger så lurer jeg faktisk på det. For oppførselen til mange her inne mot mange her inne ligner ikke noen ting. Alle er vi forskjellig og det må vi alle respektere uten at man latterligjør hverandre for det."

Det har du sikkert rett i.

"Jeg har lest mange innlegg her inne og ledd av dem, men har ikke latterliggjort meningene deres for det."

Du bør prøve, der er faktisk ganske gøy, så lenge du vet at mottakeren tåler det. Dersom jeg har såret deg her, så beklager jeg det. Jeg valgte å svare her på pannelugginnlegget ditt, og være morsom på din bekostning, nettopp fordi at jeg syntes du lagde storm i det berømte vannglasset, og at det nok en gang var "hønemoren" Solsikke som tittet frem, dessuten lager det som sagt litt liv og røre i påvente på at dagen snart er over.... :-)

Du må gjerne bite tilbake, bare la saksen ligge igjen i kjøkkenskuffen. ;-)

Det er akkurat det, du må vite at mottakern faktisk tåler det og det er svært vanskelig.Jeg blir ikke å bite igjen, jeg tåler all hareleringen. Ellers hadde jeg vel neppe vært her lenger. Gudene skal vite att jeg har fått noen knyttneveslag oppigjennom årene.

Og ja jeg er hønemor, jeg er enormt hønemor. Men jeg er i alle fall klar over det og forsøker å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*angrer*

løper i ring! hehe

Hmmm angrer du? På hva? Er du redd for at noen skal vite hvorfor du fikk blomstene da?

Det var jo bare en camping-gratulasjon*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm angrer du? På hva? Er du redd for at noen skal vite hvorfor du fikk blomstene da?

Det var jo bare en camping-gratulasjon*s*

Næ angrer på at jeg erta! hehe - - - ikke redd for noe jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde naboen hadde barbert marsvinet til cona, og at du oppdaget ham i aksjon!!!

Det der lange trøsteinnlegget jeg hadde forberedet, og så var det bare et marsvin-marsvin???

Nei, nei, conan.

Men jeg er glad på dine vegne, da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det synes jeg absolutt.

Ellers er jeg en racer til å strikke, så hvis jeg får alle kroppsmål til svinet, kan jeg strikke en fin, liten dress i pelsgarn så lenge.

Naboen må selvsagt betale garn og porto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde innlegget siktet til saftigere saker enn...enn ja, et VIRKELIG marsvin!

Et hvinende, agurkspisende marsvin, altså. Jeg hadde et sånt et jeg også i min barndom, et rosettmarsvin. Hun het Petra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Averter det for salg!

Sjeldent, allergivennlig og særdeles korthåret marsvin selges høystbydende.

Så kan naboen stå det med lang nese når du innkasserer gevinsten og lever som en greve resten av din tid ;-) *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...