Gå til innhold

Er virkelig Solsikke så ille?


Gjest Carian

Anbefalte innlegg

Gjest Carian

Jeg har sett og lest flere innlegg hvor dere gjør narr av Solsikke og hennes innlegg. Dere har kalt henne for mye rart og vært skikkelig ekkel. At Solsikke orker dette forstår jeg ikke. Når jeg har lest hennes innlegg og svar dere har gitt henne må jeg si at jeg synes dere leser litt vel mye mellom linjene.

Er virkelig Solsikke så ille som dere skal ha det til?

Til Solsikke: Fortsett din skriving her inne, jeg liker den i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så mye galt med Solsikke, men når man er så aktiv som hun er her, så må man regne med noe "flaming". Tror hun er tøff nok til å tåle det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det:o)

Det er jo en grunn til at jeg fortsatt er her da:o)

Det du påpeker stemmer nok og det kan være ille til tider og selvsagt kan det såre. Men det går over. For øvrig er det jo ikke vennene mine som skriver slike svar til meg da:o)

Vi sees i kveld*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:o)

Det er jo en grunn til at jeg fortsatt er her da:o)

Det du påpeker stemmer nok og det kan være ille til tider og selvsagt kan det såre. Men det går over. For øvrig er det jo ikke vennene mine som skriver slike svar til meg da:o)

Vi sees i kveld*s*

Solsikke, om noen skriver noe stygt til deg, så er i alle fall dette innlegget det verste jeg har sett på veldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker ikke diskusjoner rundt enkeltpersoner/nick.

Det er forståelig.

Solsikke er bare snill, hun ;-)

Kunne ikke la være å snike inn et innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som har fartet på DOL en stund er fullstendig klar over at om man stikker trynet sitt fram til stadighet og over alt, så må man regne med å bli litt grillet. Det tror jeg Solsikke også er. Synes hun piffer opp her inne jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solsikke, om noen skriver noe stygt til deg, så er i alle fall dette innlegget det verste jeg har sett på veldig lenge.

Jeg ser ikke noe galt i innlegget. Kanskje fordi jeg vet hvem som har skrevet det og jeg vet hun mener det som står der. Eller kanskje fordi jeg ikke leser mellom linjene?

Jeg vet ikke. Men hva ser du som galt i innlegget da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe galt i innlegget. Kanskje fordi jeg vet hvem som har skrevet det og jeg vet hun mener det som står der. Eller kanskje fordi jeg ikke leser mellom linjene?

Jeg vet ikke. Men hva ser du som galt i innlegget da?

Jeg mener at det er galt fordi jeg ikke synes vi skal ikke diskutere enkeltpersoner på denne måten. Det blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg synes ikke det går så mye på bare solsikke, jeg. I allefall er vi da flere som får høre det.

Og en "apetråd" har vel ganske mange fått med tiden?

Som f.eks. da jeg spurte om den "besteste" barselgaven (jada, teit tittel) og Lion laget en kjempemorsom tråd om den "versteste" barselgaven.

Eller BB-tråder, FU'er o.l.

Litt må vi vel tåle. Det går an å le litt av seg selv også.

Mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg synes ikke det går så mye på bare solsikke, jeg. I allefall er vi da flere som får høre det.

Og en "apetråd" har vel ganske mange fått med tiden?

Som f.eks. da jeg spurte om den "besteste" barselgaven (jada, teit tittel) og Lion laget en kjempemorsom tråd om den "versteste" barselgaven.

Eller BB-tråder, FU'er o.l.

Litt må vi vel tåle. Det går an å le litt av seg selv også.

Mener

Ja, men så er jo jeg virkelig ille og, og ikke minst fryktinngytende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe galt i innlegget. Kanskje fordi jeg vet hvem som har skrevet det og jeg vet hun mener det som står der. Eller kanskje fordi jeg ikke leser mellom linjene?

Jeg vet ikke. Men hva ser du som galt i innlegget da?

Vel, det er gjerne når noen kommer med et sånt innlegg som dette at brukerne her virkelig begynner å tenke over om "Solsikke" _er_ ille.

Det var ikke noe kjent nick dette her, men det er gjerne en mer kjent doler som skjuler seg bak underskriften...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...