Gå til innhold

Er virkelig Solsikke så ille?


Gjest Carian

Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke noe galt i innlegget. Kanskje fordi jeg vet hvem som har skrevet det og jeg vet hun mener det som står der. Eller kanskje fordi jeg ikke leser mellom linjene?

Jeg vet ikke. Men hva ser du som galt i innlegget da?

Hun burde ikke skrive innlegg på Åpent og ha som et tema en person som er bruker her.

Helt greit at hun forsvarer deg, men hun kunne ha skrevet det på meldinger, direkte til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, det er gjerne når noen kommer med et sånt innlegg som dette at brukerne her virkelig begynner å tenke over om "Solsikke" _er_ ille.

Det var ikke noe kjent nick dette her, men det er gjerne en mer kjent doler som skjuler seg bak underskriften...?

Jo det kan jeg for så vidt være enig med deg i, det at folk begynner å tenke over det. Men synes ikke innlegget i seg selv var ille.

Vedkommende som skjuler seg bak nicket vil jeg ikke røpe, det eneste jeg vil si er at vedkommende ikke er noen kjent doler og du kan vel si at vedkommende egentlig er en "skapdoler". Vedkommende har ikke eget nick en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde ikke skrive innlegg på Åpent og ha som et tema en person som er bruker her.

Helt greit at hun forsvarer deg, men hun kunne ha skrevet det på meldinger, direkte til deg.

Det skal jeg være enig med deg i. Men hun er kanskje ikke så vant med hvordan dol fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det kan jeg for så vidt være enig med deg i, det at folk begynner å tenke over det. Men synes ikke innlegget i seg selv var ille.

Vedkommende som skjuler seg bak nicket vil jeg ikke røpe, det eneste jeg vil si er at vedkommende ikke er noen kjent doler og du kan vel si at vedkommende egentlig er en "skapdoler". Vedkommende har ikke eget nick en gang.

Ja, men da var det i alle fall greit at vedkommende ga beskjed til deg.

Selv hadde jeg funnet et sånt innlegg særdeles ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...