Gå til innhold

Til alle som ønsker AIH (inseminasjon) på RH

Anbefalte innlegg

Gjest vikinne

Hei på dere !

RH skal fram til 25. august avgjøre hvordan og om de skal fortsette å tilby AIH.

Jeg mener de ikke burde slutte med denne typen behandling. Det er tross alt mange som ønsker å prøve AIH før eventuelt prøverør. Og det er heller ikke få som blir gravide ved hjelp av inseminasjon.

Det kan hende at de skal fortsette å tilby inseminasjon med donorsæd, men ikke med mannens sæd. Dette synes jeg er veldig uheldig. Vi burde få lik behandling, uviktig om donor- eller mannens sæd.

Jeg er en av dem som ønsker å foreta noen AIH-forsøk med mannens sæd før vi eventuelt igjen prøver prøverør. Derfor er jeg avhengig av at RH ikke kutter ut dette tilbudet.

Alle som ønsker at RH skal fortsatt tilby både AIH med mannens sæd og donorsæd burde kanskje skrive en mail til RH eller kontakte dem per telefon, slik at de ser at det faktsik er mange som ønsker denne behandlingen og at de ikke bare kan kutte ut AIH.

Tror nok at det kanskje ville hjelpe på avgjørelsen når de ser at vi er mange som ønsker denne typen behandling.

Her er en e-post adresse til IVF-avd. på RH. Dere kan også skrive direkte til en av legene.

[email protected]

Mvh

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...