SierDuDet Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Da er spørsmålet, har du tatt en jente i faking siden du vet å skille mellom de ? Nei, det har jeg ikke. Men hvilken gutt kan si at han har det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoo Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Neida, du har enda mange år og glede deg til! *gliz* Ihaaaa.... Jeg bare lurer på når det blir stopp, for en nedtur...Kan ikke se meg for meg som 80-årig superviril kåting... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoo Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Nei, det har jeg ikke. Men hvilken gutt kan si at han har det? Så sant så sant... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Ihaaaa.... Jeg bare lurer på når det blir stopp, for en nedtur...Kan ikke se meg for meg som 80-årig superviril kåting... 40 kanskje? Aner ikke! Jeg må nesten spørre om det på sexualitet en dag!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liza i London Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Nei, det har jeg ikke. Men hvilken gutt kan si at han har det? HÆ???? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 HÆ???? Hmmm den var visst til Cmoo, men jeg tenkte sikker på deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 HÆ???? *dauer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liza i London Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Hmmm den var visst til Cmoo, men jeg tenkte sikker på deg Man kan aldri tenke for mye på noe godt, vettu! * S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Man kan aldri tenke for mye på noe godt, vettu! * S* smiler du mer nå detter gebisset ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Man kan aldri tenke for mye på noe godt, vettu! * S* Jo, det synes jeg jo at man kan 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.