Gå til innhold

Jeg blir mobba på arbeidsplassen !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg husker nesten ikke ham. Det var marmeladen jeg siklet på. Den tøt så fristende ut mellom brødskivene. Jeg fikk aldri så mye pålegg. Har alltid syns at tegneseriemat ser så lekker ut. Kaker i Donald og sånn. *sikle*

Ja, særlig SKIPSKJEKS som de dyppet i svære kister med SMØR i huler i fjellet! :-) GULL trodde de det var - til det smeltet - i et gammelt Donald!:-)

Ulv I Faarikaal

Jeg har ikke matboks og har ikke brukt det siden jeg gikk på barneskolen. Ellers har det gått i matpapir. Men nå har jeg ikke matpakke, maten her er så billig at jeg kjøper i kantinen:-))

En normal matpakke koster ikke mer enn 3-5 kroner hjemmelaget fra grunnen av.

Annonse

Ulv I Faarikaal

:-) kjøper i kantina -eller lar vær jeg! Allergisk mot matpakker *s*

OK.

Kjøp i kantina hver dag : kr 20 pr dag = kr 500 /mnd.

Med matpakke : kr 4 pr dag = kr 100 pr mnd.

En må tjene kr 600 eller jobbe 5 timeverk pr mnd for å beatale merkostnaden.

Men det dr.. jeg i.

Å kjøre bil til jobben koster kr 3.000 pr mnd med min gamle skrabb inkl alle kostnader, det er kr 2.000 kr mer enn å ta toget.

Det dr... jeg også i.

Hvordan er det blitt slik ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...