flisa Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Syltetøybamsen klarer jeg ikke palssere, forklar, dette er viktig, kanskje jeg bør ha en slik ? han: http://images.google.com/images?hl=no&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=paddington+bear 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 6. august 2002 Forfatter Skrevet 6. august 2002 han: http://images.google.com/images?hl=no&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=paddington+bear Kuult ! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 6. august 2002 Forfatter Skrevet 6. august 2002 Åja. Men Ole Brumm spiser honning, ikke syltetøy. Her kommer Ole Brumm, med håndgranat i hånda, bommeli- bom- bombom, det drøsser Ole Brumm. 0 Siter
flisa Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 OK. Kjøp i kantina hver dag : kr 20 pr dag = kr 500 /mnd. Med matpakke : kr 4 pr dag = kr 100 pr mnd. En må tjene kr 600 eller jobbe 5 timeverk pr mnd for å beatale merkostnaden. Men det dr.. jeg i. Å kjøre bil til jobben koster kr 3.000 pr mnd med min gamle skrabb inkl alle kostnader, det er kr 2.000 kr mer enn å ta toget. Det dr... jeg også i. Hvordan er det blitt slik ? jobber vel ikke 25 dager i mnd. vel? jeg jobber bare 20....eller no sånt! *s* Du har helt rett! jeg bruker ca. 14 kr. på lunsj....men bil MÅ jeg bruke, for det går ikke buss eller tog, og det er 2 mil - så det blir litt langt å gå eller sykle.....En må vel ha NOE igjen for å være borte hele dagen? .-) Spare får en gjøre når en IKKE jobber, jeg har prøvd det også! :-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 6. august 2002 Forfatter Skrevet 6. august 2002 jobber vel ikke 25 dager i mnd. vel? jeg jobber bare 20....eller no sånt! *s* Du har helt rett! jeg bruker ca. 14 kr. på lunsj....men bil MÅ jeg bruke, for det går ikke buss eller tog, og det er 2 mil - så det blir litt langt å gå eller sykle.....En må vel ha NOE igjen for å være borte hele dagen? .-) Spare får en gjøre når en IKKE jobber, jeg har prøvd det også! :-) Du har rett, kalenderen sier mellom 20 og 25 dager pr mnd. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 6. august 2002 Forfatter Skrevet 6. august 2002 jobber vel ikke 25 dager i mnd. vel? jeg jobber bare 20....eller no sånt! *s* Du har helt rett! jeg bruker ca. 14 kr. på lunsj....men bil MÅ jeg bruke, for det går ikke buss eller tog, og det er 2 mil - så det blir litt langt å gå eller sykle.....En må vel ha NOE igjen for å være borte hele dagen? .-) Spare får en gjøre når en IKKE jobber, jeg har prøvd det også! :-) Jeg kan ta toget men det er 5 km til toget og 50 meter til bilen..... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 6. august 2002 Forfatter Skrevet 6. august 2002 Finn deg en ny jobb. Jeg har fått tilbud om å jobbe som fender hos Color Line, de sier en må ha gos fysikk. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Jeg har fått tilbud om å jobbe som fender hos Color Line, de sier en må ha gos fysikk. Slå til! Der får du gratis mat. 0 Siter
punkyB Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Syltetøybamsen klarer jeg ikke palssere, forklar, dette er viktig, kanskje jeg bør ha en slik ? Jeg rota visst litt - det var honning bamsen spiser. Men uansett så har jeg ikke boksen - bare JUKSA ....hihi 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 6. august 2002 Forfatter Skrevet 6. august 2002 Jeg rota visst litt - det var honning bamsen spiser. Men uansett så har jeg ikke boksen - bare JUKSA ....hihi Aha ! Jeg mistenkte det siden du ikke visste navnet. Det er en dårlig fan som ikke vet sånt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.