Gå til innhold

Reker


Gjest Pricilla

Anbefalte innlegg

Urent? Det sier jo muslimene om svinekjøtt også, bør jeg slutte å spise det og da?

Tror ikke det er så urent. Er ikke mer urent enn den kjøttdeigen du kjøper på rema tror jeg..

Så lenge ikke rekene er gamle og dårlige er de etanes! ; ) men det jeg lurte på egentlig var om jeg kan erstatte fisk med reker, men det går visst ikke..

Fikk ikke svar på det av noen da, bare opplysninger om kolestolet til amiga og luska - akkuratt som om det har noe med saken å gjøre. kan dere ikke bruke meldinger ellermail hvis dere skal diskutere sånne ting? Er så kjedelige at det blir en hel tråd som er samtale mellom dere to som ikke omhandler det første innlegget! Synes det er tull.. Gjelder ikke bare her, men mange andre innlegg også. Folk bare sporer av og begynner å fortelle om seg selv, og så glemmer de hele spørsmålet! Ikke gjør det! : ( KJipinger.... : Þ

1. Jeg syns du tar det veldig alvorlig at noen diskuterer litt i tråden din.

2. Ja, jeg syns du bør slutte å spise svinekjøtt også, det er både ureint og produkt av industrialisert dyreplageri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Urent? Det sier jo muslimene om svinekjøtt også, bør jeg slutte å spise det og da?

Tror ikke det er så urent. Er ikke mer urent enn den kjøttdeigen du kjøper på rema tror jeg..

Så lenge ikke rekene er gamle og dårlige er de etanes! ; ) men det jeg lurte på egentlig var om jeg kan erstatte fisk med reker, men det går visst ikke..

Fikk ikke svar på det av noen da, bare opplysninger om kolestolet til amiga og luska - akkuratt som om det har noe med saken å gjøre. kan dere ikke bruke meldinger ellermail hvis dere skal diskutere sånne ting? Er så kjedelige at det blir en hel tråd som er samtale mellom dere to som ikke omhandler det første innlegget! Synes det er tull.. Gjelder ikke bare her, men mange andre innlegg også. Folk bare sporer av og begynner å fortelle om seg selv, og så glemmer de hele spørsmålet! Ikke gjør det! : ( KJipinger.... : Þ

Ok, sorry! :o)

Ble bare så ivrig da jeg leste at Amiga også hadde høyt kolesterol, og så ville jeg liksom ikke lage så stort nummer ut av det at jeg ville skrive til henne på Meldinger, så ble det bare sånn.

Skal prøve ikke å la det gjenta seg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ikke sunt fordi det ikke er kosher? Vi _har_ jo kjølekap og fryseboks og alt det der.

tja, -de gidder jo ikke vaske under forhuden en gang så...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Ok, sorry! :o)

Ble bare så ivrig da jeg leste at Amiga også hadde høyt kolesterol, og så ville jeg liksom ikke lage så stort nummer ut av det at jeg ville skrive til henne på Meldinger, så ble det bare sånn.

Skal prøve ikke å la det gjenta seg! :o)

Ok - tilgitt! ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

1. Jeg syns du tar det veldig alvorlig at noen diskuterer litt i tråden din.

2. Ja, jeg syns du bør slutte å spise svinekjøtt også, det er både ureint og produkt av industrialisert dyreplageri.

Nå utvikler dette seg også til en samtale men... bare for å besvare påstandene dine.

1. Så det ut som det var veldig alvorlig skrevet? Var i hvert fall ikke ment veldig alvorlig, men at det er irriterende står jeg på! Er du ikke enig kanskje? Mener ikke bare Luska og Amiga, men mange ndre også i andre innlegg - ikke bare dette tilfellet! Er så irriterende når man skal lese andres svar så kommer man midt i en privat samtale om unger, biler, mat, kolestrol, ferier eller hva det nå måtte være, og det er unødvendig. Får jeg lov til og mene og faktisk uttrykke det? : ) Gjør det allikevel.. Takk.. *S*

2. Er du vegetarianer? Det er IKKE jeg og elsker inrefilet av svin.. nam nam.. Og høye rekesmørbrød med masse majones - snadder! Og hva du mener og ikke mener jeg bør spise det tar jeg i hvert fall ikke alvorlig. Og griser er renslige dyr, faktisk.. : )

Mat er en viktg del i livet mitt faktisk, jeg må kose meg med god mat, sunt eller ikke sunt. Men prøver jo å få i meg de viktigste næringsstoffene og vitaminene og det gjør jeg også. men å leve av grøntfor er no ejg aldri kommer til å gjøre! Ingenting er som deilg middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fisken

Reker og fisk er vel som oksekjøtt og kylling for å ta et eksempel...

Mitt råd er å spise makrell i tomat - det smaker ikke så veldig fisk og makrellen er en av de sunneste fiskene å spise. Så spiser du det på brød - så er det jo et måltid i seg selv!

hurra for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå utvikler dette seg også til en samtale men... bare for å besvare påstandene dine.

1. Så det ut som det var veldig alvorlig skrevet? Var i hvert fall ikke ment veldig alvorlig, men at det er irriterende står jeg på! Er du ikke enig kanskje? Mener ikke bare Luska og Amiga, men mange ndre også i andre innlegg - ikke bare dette tilfellet! Er så irriterende når man skal lese andres svar så kommer man midt i en privat samtale om unger, biler, mat, kolestrol, ferier eller hva det nå måtte være, og det er unødvendig. Får jeg lov til og mene og faktisk uttrykke det? : ) Gjør det allikevel.. Takk.. *S*

2. Er du vegetarianer? Det er IKKE jeg og elsker inrefilet av svin.. nam nam.. Og høye rekesmørbrød med masse majones - snadder! Og hva du mener og ikke mener jeg bør spise det tar jeg i hvert fall ikke alvorlig. Og griser er renslige dyr, faktisk.. : )

Mat er en viktg del i livet mitt faktisk, jeg må kose meg med god mat, sunt eller ikke sunt. Men prøver jo å få i meg de viktigste næringsstoffene og vitaminene og det gjør jeg også. men å leve av grøntfor er no ejg aldri kommer til å gjøre! Ingenting er som deilg middag!

1. Klart du kan si og mene hva du vil. Trodde bare du var sur.

2. Jepp, jeg er sånn semi-veggis, og har dyp mistro til dyrehold. Men jeg må da innrømme at mat er en viktig del av livet mitt også. Jeg er ikke overjordisk (eller underjordisk).

Selv om jeg hadde bolle-klipp og røde sjøstøvler som barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisk er mye sunnere enn reker.

Jeg liker faktisk reker ganske godt, så lenge jeg greier å fortrenge hva rekene selv liker. Ja, sannelig har jeg ikke reker i magen min nå, etter frokost!

Jeg vet at reker gjerne spiser døde mennesker.

Dette var dykkere vitner til da de skulle hente opp lik etter Alexander Kielland-ulykken for ganske mange år siden. Rekene sugde seg fast til likene og smattet dem i seg.

Beklager min makaberitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...