Gå til innhold

Spraydag nr 7....tanker.....

Anbefalte innlegg

Gjest Dipsey

Hei hei!

Spraydag nr 7 i dag! Aldri før har telefonen ringt så mye som den har gjort de siste dagene. Alle lurer på hvordan det går, og hvordan jeg har det! Hva skal jeg si!? Det går j..lig, men ellers takk?

Jeg svetter som en mann, har hetetokter, er irritabel, amper, sur og utålmodig! Stakkars mannen i huset, ja han får gjennomgå litt av hvert. Men han er snill, nesten for snill, men han må kanskje være det....?

Så var det alle de som ringer. Så klarer de å si...å ja, dette går så bra så, sikkert! Da tenker jeg " hva vet vel du om det?" Hvorfor er alle så uendelige positive? Selvfølgelig er det bra å være optimist, men jeg foretrekker å være realist!

Dette er første gangen vår! Alt er nytt, så uendelig mye å holde styr på. Kontroller her og der, prøver hit og dit, ringe da og når!!! HJELP!

Men tross alt, vi holder hodet kaldt, håper på det beste, men er også forberedt på det værste!

På toppen av alt, jeg har ei svigermor som bryr seg katta! Tusen takk svigerbeistet! Takk for at du lurer på hvordan det går med oss! Takk for at du viser litt omtanke! Takk for at du ikke har ringt på 2 uker...hehe! (ironi)

Uten galgenhumoren kommer jeg til å gå under med alle disse hormonene som ikke jeg har kontroll på. Enda verre blir det vel når jeg skal over på sprøytene?? Jeg vet ikke, har ikke gjort det før. Tar en dag av gangen, kjenner hvordan dagen er og legger alt opp etter det!

Misforstå meg rett.... Jeg ELSKER å endelig være i gang, men alt går rundt og rundt, tanker og følelser...

Sånn, godt å skrive det ned et sted....takk...

Ha en fortsatt fin dag...

Stor sniffekos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66384-spraydag-nr-7tanker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei (c;

Leste innlegget ditt og måtte trekke litt på smilebåndet, husket mange kommentarer jeg selv fikk på første forsøket. Hadde 8 befruktede egg og fortalte det til søsteren min og hun svarte med følgende:

Når skal du sette inn de 8 eggene da?

Trøst deg med at når sprøytestart kommer har det hormonene roet seg (c: (forhåpentligvis).

Men det er vel litt deilig å være hormonell også? Vi har jo en ypperlig unnskyldning for å glefse fra oss, gråte en skvett og alle rundt oss er bare sååå forståelsesfulle.

Motivasjonspresanger mottas med takk ga jeg beskjed om til samboer (c:

Lykke til Dipsey!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66384-spraydag-nr-7tanker/#findComment-302822
Del på andre sider

Hei på deg, kjære Dipsey!

Ja, det kan være et H.... med denne sprayen! Det blir bedre når du begynner på sprøytene. Tro det eller ei!!! ;o)

Mine følelser går også i berg-og-dalbane for tiden! I det ene øyeblikket er jeg superoptimist til plutselig å være overbevist om at vi må nok minst kjøpe en "3-pack" til!! I det siste har jeg følt meg litt deppa, og tiltaksløs, og det er jo ikke så lett når jeg er i ny jobb med masse nye mennesker å forholde seg til. Da er det bare å smile og være glad....:o)

Vi skal nok komme oss igjennom dette, Dipsey!! Tenk hvilken flott premie vi får til slutt :o)

Sniff i vei videre du!!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66384-spraydag-nr-7tanker/#findComment-303119
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...