Mistera Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Fikk vite det tidligere i år, at iår kom det til å bli insektår... og jammen fikk de ikke rett!!! Nå sliter jeg med insekter overalt og da ikke minst EDDERKOPPER... Noe jeg hater.... Insekter er greit, så lenge de ikke kryper på meg, og jeg har satt edderkopper i en egen kategori som "Monstre" Og "Monstre" er jeg både redd og får gysninger av! Nå begynner det å bli en del eddisburgere som jeg kaller det i leiligheten min og jeg vedder på at det blir fler... Finnest det et insektmiddel som tar dem av dage FØR de kommer så langt som innenfor vinduskarmene mine??? Dette er nesten fortvilt, får ikke sove om natten og føler det kryper over alt! Noen andre som sliter? Og er det noen som har gode råd? Kjerringråd og lignende til kjemiske løsninger ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66415-finnest-det-et-bra-insekmiddel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.