Gå til innhold

Kebab!!


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Gjest carlina

I dag har jeg spist kebab for første gang i mitt 28 årige liv.Fikk inntrykk av mine venner at det var jaggu ikke normalt..men men godt var det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stikk på Nesbru Kebab i asker!

Like ved gamle Bellis der, og jeg skal love deg at du får en kebab som ikke ligner noen kebab du har spist før, og ikke kommer til å spise igjen.

Den er enorm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Stikk på Nesbru Kebab i asker!

Like ved gamle Bellis der, og jeg skal love deg at du får en kebab som ikke ligner noen kebab du har spist før, og ikke kommer til å spise igjen.

Den er enorm!

Øhh det blir litt langt å dra for en kebab da...Er du på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Ja. Er på jobb.

Neida, det er ikke så langt.

Ok du mener jeg bare skal komme meg i bilen og kjøre fra Trondheim å kjøpe kebab....halleluja..har ikke tid heller skal jo på stranden i morgen og slikke sol..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok du mener jeg bare skal komme meg i bilen og kjøre fra Trondheim å kjøpe kebab....halleluja..har ikke tid heller skal jo på stranden i morgen og slikke sol..=o)

Jeg vet om en annen trønder som har lyst til å prøve den ekstremt gode burgeren som er i Asker, så du kan ta med deg henne :)

Dere trøndere, altså.. Drar land og strand rundt for mat.

Har de ikke mat oppe hos dere, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest carlina

Jeg vet om en annen trønder som har lyst til å prøve den ekstremt gode burgeren som er i Asker, så du kan ta med deg henne :)

Dere trøndere, altså.. Drar land og strand rundt for mat.

Har de ikke mat oppe hos dere, eller?

Høø??Den var da for i pokker trøndersk kebaben jeg har slukt..eller Inder/trønder Kebab.Har masse god mat her i Trondheim.Du får ta deg en tur å prøve ut noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en annen trønder som har lyst til å prøve den ekstremt gode burgeren som er i Asker, så du kan ta med deg henne :)

Dere trøndere, altså.. Drar land og strand rundt for mat.

Har de ikke mat oppe hos dere, eller?

Ikke skryt så fælt av Asker da. Får jo ikke pizza etter 11 om kvelden engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skryt så fælt av Asker da. Får jo ikke pizza etter 11 om kvelden engang.

Hvordan vet du det?

Det finnes sånne nattgreier, tror jeg, men nå er det ingen som spiser pizza så sent, bortsett fra en og annen nattva.... faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høø??Den var da for i pokker trøndersk kebaben jeg har slukt..eller Inder/trønder Kebab.Har masse god mat her i Trondheim.Du får ta deg en tur å prøve ut noe!

Jeg har vært i trønderlag, jeg. Men Nidarosdomen hadde langt dårligere kebab enn hva jeg trodde.

Hmm tror faktisk ikke jeg spiste så mye den helgen jeg var der, men jeg drakk desto mer.

Det er kanskje derfor jeg går ut fra at dere ikke har mat der oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du det?

Det finnes sånne nattgreier, tror jeg, men nå er det ingen som spiser pizza så sent, bortsett fra en og annen nattva.... faen!

Har vært der jeg. Vi skulle bestille pizza hjem og alt var stengt. Ringte rundt men det var ikke noe å få tak i.

11 er jo tidlig på kvelden. Her kan vi gå rundt hjørnet og handle noe å spise halve natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært der jeg. Vi skulle bestille pizza hjem og alt var stengt. Ringte rundt men det var ikke noe å få tak i.

11 er jo tidlig på kvelden. Her kan vi gå rundt hjørnet og handle noe å spise halve natta.

Men man kan gå rundt hjørnet og handle her også. Man har da 7-11!

Dessuten er det veldig kort vei til hovedstaden, og der får man kebab praktisk talt hele natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man kan gå rundt hjørnet og handle her også. Man har da 7-11!

Dessuten er det veldig kort vei til hovedstaden, og der får man kebab praktisk talt hele natta!

Jeg har vært på 7-11 men der har de bare kjedelig mat. Pølser og dårlig pizza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på 7-11 men der har de bare kjedelig mat. Pølser og dårlig pizza.

Det er jeg enig med deg i, og pølser spises ikke med mindre man ser det som eneste utvei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymia

Stikk på Nesbru Kebab i asker!

Like ved gamle Bellis der, og jeg skal love deg at du får en kebab som ikke ligner noen kebab du har spist før, og ikke kommer til å spise igjen.

Den er enorm!

Ja det kan jeg skrive under på!! Den ligger jo på topp på kebabguiden også. KNALLBRA KEBAB!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan jeg skrive under på!! Den ligger jo på topp på kebabguiden også. KNALLBRA KEBAB!!!

Men er det med hvit eller den ekle røde sterke sausen? - vil bare ha hvit jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymia

Men er det med hvit eller den ekle røde sterke sausen? - vil bare ha hvit jeg....

det er med begge deler, men du kan helt sikkert si at du bare vil ha den ene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...