Gå til innhold

Kebab!!


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det kan jeg skrive under på!! Den ligger jo på topp på kebabguiden også. KNALLBRA KEBAB!!!

Og jæææævla svær!

Jeg har knapt til nå klart å spise en hel en... eller.. jeg har vel ikke klart det, så man får mye mat til under 40 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymia

Og jæææævla svær!

Jeg har knapt til nå klart å spise en hel en... eller.. jeg har vel ikke klart det, så man får mye mat til under 40 kroner.

Svær ja! Første gang spiste jeg en liten en. Den var diger. Neste gang var jeg så innmari sulten og bestilte en stor en. Den var ikke så mye større enn den lille, så en liten holder i massevis :)

Og har du sett størrelsen på eieren av sjappa? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svær ja! Første gang spiste jeg en liten en. Den var diger. Neste gang var jeg så innmari sulten og bestilte en stor en. Den var ikke så mye større enn den lille, så en liten holder i massevis :)

Og har du sett størrelsen på eieren av sjappa? ;)

Vel.... han største av de er ikke eieren, men jeg har sett han, ja!

Han har nok spist av forsyningene i relativt lang tid :)

Jeg har aldri spist noe annet enn den lille, da jeg jo ikke engang klarer å spise opp den.

Jeg er stadig innom der og gumler litt kebab :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.... han største av de er ikke eieren, men jeg har sett han, ja!

Han har nok spist av forsyningene i relativt lang tid :)

Jeg har aldri spist noe annet enn den lille, da jeg jo ikke engang klarer å spise opp den.

Jeg er stadig innom der og gumler litt kebab :)

Vedder på at jeg hadde klart en stor en! Helt klart! .-)

ÅP en kebab-sjappe på Skee - får man pizzaer som er 60 m i diameter - - dritgode! - 105 kr. med salat til...:-) Og brusen koster bare 10,- Gubben, Plutten og jeg klarte ikke å spise den opp - og det skal litt til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at jeg hadde klart en stor en! Helt klart! .-)

ÅP en kebab-sjappe på Skee - får man pizzaer som er 60 m i diameter - - dritgode! - 105 kr. med salat til...:-) Og brusen koster bare 10,- Gubben, Plutten og jeg klarte ikke å spise den opp - og det skal litt til! :)

Ikke så rart hvis den var 60 m i diameter *erte*

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...