Gå til innhold

Hengepupper - plager meg skikkelig..


Gjest hengepupp

Anbefalte innlegg

Gjest hengepupp

Jeg har4 alltid hatt store og faste bryster, og har alltid vært fornøyd. Var faktisk stolt av dem før, men ikke nå lenger.

bruker 85 d i bh-str. Det er ikke det at de er for store (veier 58, 165 høy), men jeg la på meg masse pga medisiner, men gikk ned 10 kg seinere. Puppene ble mye større da jeg gikk opp, og fettet i puppene ble borte da jeg gikk ned.

Nå har jeg mase hud til overs, og luite "fyll". Fasongen på dem er egentlig fin, men pga lite fyll så henger de og er veldg løse i fisken.

var på stranda i går og så på alle andre i bikini (sånn trekant over brystet) og puppen sto jo ut av seg selv.. hadde jeg brukt sånn hadde de hengt på magen.

kjæresten min skjønner det ikke og mener de er fine. Men hver gang han plasserer meg foran speilet foran han så tar han armene mine opp, for da ser de fine ut igjen. Så fasongen er jeg fornøyd med, men det hjelper lite når de henger for da blir hele fasongen ødelagt.

Er så deppa pga dette og vurderer å ta opp lån for å operere meg, men kjæresten min fraråder emg å gjøre det før jeg får barn, men det er jo mange år til jeg skal ha barn! Vil ikke føle meg stygg og ekkel så lenge.

jeg får alltid komplimenter for puppene mine av gutter om at de er fine, men det er med bh! Uten er de stygge!

Hvor viktig er dette med pupper egentlig? Bør jeg gå med dårlig selvtillitt? Synes det var jævli å være på stranda.. hadde pupper som de på 45 og fem unger. Jeg er 21 og foreløpig barnløs.

Hva gjør jeg? Tenkte ikke å legge inn noe, bare brystløft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke nølt med å ta brystløft hvis det var det jeg VILLE. Det blir din avgjørelse ,og er sikkert verd hver krone uansett hva kjæresten din måtte mene. Lykke til i allefall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den opprinnelige m&m

Du burde iallefall vente til du har fått de barna du vil ha. En operasjon der du flytter brystvorten kan gjøre det vanskeligere å amme + at brystene forandrer seg endel etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vent noen år

Så lenge de er fine når du har på BH (og det har du vel som oftest på dagtid når de er såpass store), så ville jeg ikke tatt noen operasjon før jeg evt hadde fått de barna jeg skulle ha og ammet disse.

Det er jo nettopp de som kler trekantbikinier som bruker disse på stranden, alle vi andre har bikinioverdeler med litt mer hold i fordi vi trenger det..

Ikke ta en stor operasjon for å se litt finere ut de to ukene i året du bruker bikini og for å strutte litt mer når du er naken hjemme.

Bruk litt penger på gode og pene BHer, du kan shoppe mye for noen få prosent av hva en operasjon koster, og det er helt bivikningsfritt!

Store bryster vil forandre seg etter evt. svangerskap, og du kan også risikere å ødeegge ammemulighetene (selv om mange klarer å amme etter brystoperasjoner).

Flertallet av oss som har mer en "en håndfull pupp" har bryst som henger litt når de ikke har BH på. Kanskje dine begynte å henge litt tidligere pga vektsvingningen din, men om noen år ville de ha sunket litt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du 4 stykker så er du jo heldig stillt uansett, da.

(Unnskyld - kunne bare ikke dy meg... :-)

Åååå, tror du jeg klødde etter å få sagt det der eller? Du turte det jeg ikke turte! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo ta opp et lån for å betale deg fra alderen, tyngdekraften og påvirkningen fra venninner og dårlig sjøltillit.

Og håpe på gjeldssanering.

Eller så kan du jo begynne å høre på kjæresten din, kanskje han er en fornuftig mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hengepupp

Åååå, tror du jeg klødde etter å få sagt det der eller? Du turte det jeg ikke turte! :o)

Takk for seriøse svar. Har ikke bestemt meg enda.

Og til Luska og Kartoffel; dere burde lære dere å se forskjell på morsomme og seriøse innlegg. Dette var et seriøst og jeg synes ikke det er morsomt av dere legge inn mobbe/tulle svar. Dette er et problem for meg som til og med dere burde kunne forstå, og få morsomheter slengt i trynet er upassende.

Hensyn er en fin bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for seriøse svar. Har ikke bestemt meg enda.

Og til Luska og Kartoffel; dere burde lære dere å se forskjell på morsomme og seriøse innlegg. Dette var et seriøst og jeg synes ikke det er morsomt av dere legge inn mobbe/tulle svar. Dette er et problem for meg som til og med dere burde kunne forstå, og få morsomheter slengt i trynet er upassende.

Hensyn er en fin bil.

Uff, beklager at det irriterte deg. Jeg skjønte at innlegget ditt var alvorlig, og lot være å komme med noen "morsomme" kommentarer ang. den lille tastefeilen din. Men da Kartoffel kom med den, klarte jeg ikke å dy meg.

Uansett, håper du tar en avgjørelse vedr. problemet ditt som føles rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hengepupp

Uff, beklager at det irriterte deg. Jeg skjønte at innlegget ditt var alvorlig, og lot være å komme med noen "morsomme" kommentarer ang. den lille tastefeilen din. Men da Kartoffel kom med den, klarte jeg ikke å dy meg.

Uansett, håper du tar en avgjørelse vedr. problemet ditt som føles rett!

Hvis du noen gang har følt deg helt jævli nedkjørt pga en ting, så skal noen være morsomme på din bekostning, begybnner du å le da? Neppe! Du begynner å grine, eller så blir du i hvert fall ikke bedre humør av den grunn.

Synes rett og slett det er utrolig dårlig gjort uansett om jeg kjenner dere eller ei.

Alle har noen ømme punkter, dette er mitt. Så må dere slå under beltstedet. Utifra innlegget burde dere skjønne at dette er et problem. Har dere ikke noe bedre å komme med så hold kjeft.

... Bare sånn til en annen gang. Ikke skjønner jeg hvorfor dere MÅ kommentere skrivfeil heller. Dårlig humor kaller jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du noen gang har følt deg helt jævli nedkjørt pga en ting, så skal noen være morsomme på din bekostning, begybnner du å le da? Neppe! Du begynner å grine, eller så blir du i hvert fall ikke bedre humør av den grunn.

Synes rett og slett det er utrolig dårlig gjort uansett om jeg kjenner dere eller ei.

Alle har noen ømme punkter, dette er mitt. Så må dere slå under beltstedet. Utifra innlegget burde dere skjønne at dette er et problem. Har dere ikke noe bedre å komme med så hold kjeft.

... Bare sånn til en annen gang. Ikke skjønner jeg hvorfor dere MÅ kommentere skrivfeil heller. Dårlig humor kaller jeg det.

Neida, jeg har ingen problemer med å forstå at du ikke syns det er moro å bli gjort narr av når det gjelder noe som er så alvorlig for deg.

Jeg ber deg om unnskyldning, og jeg mente ikke å være ekkel, det hender det går over stokk og stein når det gjelder å more seg her inne på DOL.

Unnskyldning godtatt? Pliis? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hengepupp

Neida, jeg har ingen problemer med å forstå at du ikke syns det er moro å bli gjort narr av når det gjelder noe som er så alvorlig for deg.

Jeg ber deg om unnskyldning, og jeg mente ikke å være ekkel, det hender det går over stokk og stein når det gjelder å more seg her inne på DOL.

Unnskyldning godtatt? Pliis? :o)

Ok da tilgitt, men pass deg ellers slenger jeg den ene puppen i fleisen på deg! Og da går du rett ned for telling!!!

Er litt sår når det gjelder mine fylte skinn, men blir ikke bedre av å grine over det heller så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da tilgitt, men pass deg ellers slenger jeg den ene puppen i fleisen på deg! Og da går du rett ned for telling!!!

Er litt sår når det gjelder mine fylte skinn, men blir ikke bedre av å grine over det heller så.

Flott at du tilgir meg! Ønsker tross alt ikke en pupp i fleisen.

Men du? Hvis jeg skal kommentere "puppeproblemet" ditt: Ikke se bort fra at du selv tror de er mer "hengete" enn de egentlig er, eller enn andre syns de er. Det er vanskelig å bedømme egen kropp.

En annen ting er at mange menn liker hengepupper. Mannen min morer seg faktisk med å dra i mine, fordi han vil at de skal henge litt. Fakta.

En kamerat sa til meg en gang pupper ble diskutert: "Men likker PUPPER. Hva slags fasong de har, er underordnet. Bare det er PUPPER".

Bare en liten oppmuntring til deg! Opp med humøret, jente! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott at du tilgir meg! Ønsker tross alt ikke en pupp i fleisen.

Men du? Hvis jeg skal kommentere "puppeproblemet" ditt: Ikke se bort fra at du selv tror de er mer "hengete" enn de egentlig er, eller enn andre syns de er. Det er vanskelig å bedømme egen kropp.

En annen ting er at mange menn liker hengepupper. Mannen min morer seg faktisk med å dra i mine, fordi han vil at de skal henge litt. Fakta.

En kamerat sa til meg en gang pupper ble diskutert: "Men likker PUPPER. Hva slags fasong de har, er underordnet. Bare det er PUPPER".

Bare en liten oppmuntring til deg! Opp med humøret, jente! :o)

Skulle stå: "Menn liker pupper..." Går litt fort noen ganger! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Flott at du tilgir meg! Ønsker tross alt ikke en pupp i fleisen.

Men du? Hvis jeg skal kommentere "puppeproblemet" ditt: Ikke se bort fra at du selv tror de er mer "hengete" enn de egentlig er, eller enn andre syns de er. Det er vanskelig å bedømme egen kropp.

En annen ting er at mange menn liker hengepupper. Mannen min morer seg faktisk med å dra i mine, fordi han vil at de skal henge litt. Fakta.

En kamerat sa til meg en gang pupper ble diskutert: "Men likker PUPPER. Hva slags fasong de har, er underordnet. Bare det er PUPPER".

Bare en liten oppmuntring til deg! Opp med humøret, jente! :o)

"Men likker PUPPER. Hva slags fasong de har, er underordnet. Bare det er PUPPER".

Glemte du en s forann likker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men likker PUPPER. Hva slags fasong de har, er underordnet. Bare det er PUPPER".

Glemte du en s forann likker?

Nei, skal være "Menn liker PUPPER..." Rettet det opp i et innlegg under her. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lullimedtre

Hvis du noen gang har følt deg helt jævli nedkjørt pga en ting, så skal noen være morsomme på din bekostning, begybnner du å le da? Neppe! Du begynner å grine, eller så blir du i hvert fall ikke bedre humør av den grunn.

Synes rett og slett det er utrolig dårlig gjort uansett om jeg kjenner dere eller ei.

Alle har noen ømme punkter, dette er mitt. Så må dere slå under beltstedet. Utifra innlegget burde dere skjønne at dette er et problem. Har dere ikke noe bedre å komme med så hold kjeft.

... Bare sånn til en annen gang. Ikke skjønner jeg hvorfor dere MÅ kommentere skrivfeil heller. Dårlig humor kaller jeg det.

Jævlig nedkjørt fordi puppene ikke er helt A4 lenger!! Ta deg en tur på radiumhospitalet eller noe og få puppehistorien din satt i perspektiv.

Get a life !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Takk for seriøse svar. Har ikke bestemt meg enda.

Og til Luska og Kartoffel; dere burde lære dere å se forskjell på morsomme og seriøse innlegg. Dette var et seriøst og jeg synes ikke det er morsomt av dere legge inn mobbe/tulle svar. Dette er et problem for meg som til og med dere burde kunne forstå, og få morsomheter slengt i trynet er upassende.

Hensyn er en fin bil.

Sorry - skjønte at det var et seriøst innlegg, men håpet unnskyldningen i kommentaren viste at den ikke var vondt ment. Synes bare det var en veldig artig trykkleif.

Ellers har jeg ingen sånne selv, så jeg klarer ikke helt sette meg inn i problemstillingen. Men synes personlig at en pen rompe veier opp for veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hengepupp

Jævlig nedkjørt fordi puppene ikke er helt A4 lenger!! Ta deg en tur på radiumhospitalet eller noe og få puppehistorien din satt i perspektiv.

Get a life !!!

Get a life?

Du har sikkert faste eller små pupper som ikke er en plage (hvis du i det hele tat er kvinneog har pupper), men det er ikke så kult når man er 21 og aldri finner en bh eller bikini som passer eller sitter fint, eller når man ikke kan løpe fordi puppene slenge og det gjør vondt. Eller fordi de rett og slett er stygge og jeg mistrives med dem. Må jeg få meg et liv fordet? Jeg HAR et liv, men har stygge, store, slappe, vansklige pupper. Det skjønner ikke du deg på ser jeg, så da må du ha greie/fine puper eller være mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...