Gå til innhold

Hengepupper - plager meg skikkelig..


Gjest hengepupp

Anbefalte innlegg

Gjest lullimedtre

Get a life?

Du har sikkert faste eller små pupper som ikke er en plage (hvis du i det hele tat er kvinneog har pupper), men det er ikke så kult når man er 21 og aldri finner en bh eller bikini som passer eller sitter fint, eller når man ikke kan løpe fordi puppene slenge og det gjør vondt. Eller fordi de rett og slett er stygge og jeg mistrives med dem. Må jeg få meg et liv fordet? Jeg HAR et liv, men har stygge, store, slappe, vansklige pupper. Det skjønner ikke du deg på ser jeg, så da må du ha greie/fine puper eller være mann.

Det er kun puppenes utseenede du beskriver i det innledende innlegget ditt - og det er det jeg kommenterer. Hvis du har store plager i tillegg, så er jo det synd, men det blir en annen diskusjon.

Forøvrig er jeg kvinne med 2 bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest også hengepupp

Get a life?

Du har sikkert faste eller små pupper som ikke er en plage (hvis du i det hele tat er kvinneog har pupper), men det er ikke så kult når man er 21 og aldri finner en bh eller bikini som passer eller sitter fint, eller når man ikke kan løpe fordi puppene slenge og det gjør vondt. Eller fordi de rett og slett er stygge og jeg mistrives med dem. Må jeg få meg et liv fordet? Jeg HAR et liv, men har stygge, store, slappe, vansklige pupper. Det skjønner ikke du deg på ser jeg, så da må du ha greie/fine puper eller være mann.

Jeg er nesten 10 år eldre enn deg og gravid for tredje gang. Per i dag er jeg en 90F, men i begynnelsen av 20-årene var vel mine omtrent som dine er nå, høres det ut som.

Når det gjelder BH-er, vil jeg anbefale deg å gå på skikkelige undertøysforretninger. Ja, det er dyrere, men en slipper "doble pupper" som en kan se på enkelte, og de ser veldig fine ut.

Mine har definitivt opplevd tyngdekraften i større grad de siste årene, men det er få som ser dem uten BH på og med BH ser de fortsatt rålekre ut. En god BH er alfa og omega!

Jeg er helt enig med kjæresten din når det gjelder operasjon! Og jeg tror dessuten at du kanskje kan være litt vel fokusert på problemet, slik at det ser verre ut enn det er. Hva om en operasjon etterlater seg stygge arr og redusert følelse i brystvortene? Jeg ville ikke tatt sjansen på det!

Min mor har måttet fjerne et bryst pga brystkreft, og da er det ganske lett for meg å se at mine litt slappe bryster er et ikke-problem!

(Og når jeg ser damer på stranden med store meloner oppe under haken, så tenker jeg "mine er da i det minste ekte!" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss77

Jeg la inn silikon (325 ml i hver pupp) i mai i år. Jeg hadde før A-cup. Er nå blitt en liten C.

Jeg hadde tenkt på dette lenge.

Nå er jeg bare såååå utrolig glad for at jeg gjorde det. Jeg er også foreløpig uten barn, men så lenge jeg føler meg bedre, så var det det riktige for meg.

Om du VIRKELIG har lyst til å ta brystløft, så foreslår jeg at du tar deg en tur til en klinikk.

Jeg skal ikke råde deg til å operere deg, men om du VIRKELIG har lyst, så kommer du helt sikkert ikke til å angre...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kjære deg - du er bare 21 år - dersom du løfter brystene allerede nå (sånn op. som damer i 50-årsalderen gjør)hva skal du da finne på når du blir 40 ?

Min venninne har tatt en reduksjon for mange år siden, da hun hadde stor E-cup (samme type op. de gjør når de løfter brystet) og det er svært lite pene arr! I tillegg til at de må skjære under hele brystet og opp til brystvorten - så må de flytte denne (ellers ville jo den blitt hengende under puppen) D.v.s. skjære av hele brystvorten og sy den fast ett annet sted. *grøss*

det vil for alltid være synlig å se at du har operert deg så hvis du skal gjøre dette må det VIRKELIG plage vettet av deg. jeg har ikke engang nevnt smertene som varer i mange uker.Sånne "stå-pupper" er det svært få forunt å få - da skal du være temmelig skrapa på kroppen ellers også.

Sats heller pengene dine på å kjøpe noen rådyre og flotte bikinier og BHer.Du tar jo likevel ikke av deg i full offentlighet og kjæresten din (fornuftig fyr!) sier han synes du er flott !

Du er skikkelig heldig!

Hvis du derimot om 12 år - etter 3 barnefødsler og 3 år med amming - har puppene hengende nede ved skrittet - DA kan du vurdere dette seriøst.

Synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...