flisa Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Da vi kjøpte mobil til jenta vår i fjor, så måtte den stå i mitt navn, fordi hun ikke er myndig - mens mobilen til datteren til min søster....*puh* . står i datterens navn.......rart 0 Siter
Bassisten Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Mobilen til datteren til din søster = Mobilen til niesa di ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 7. august 2002 Forfatter Skrevet 7. august 2002 Mobilen til datteren til din søster = Mobilen til niesa di ;-) men det er ikke så kult å si! :-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Vår sønns mobil står i hans navn og han er bare 11. 0 Siter
Gjest Aandily Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 tror det har noe med om du har vanlig abbonement eller kontantkort! eller forskjell leverandører imellom 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2002 Forfatter Skrevet 8. august 2002 tror det har noe med om du har vanlig abbonement eller kontantkort! eller forskjell leverandører imellom Nei - i begge tilfellene gjelder det kontankort fra Telenor,- eneste forskjell er at min niese fikk bare et kontantkort-abbonement og brukt telefon, min datter fikk alt nytt.... 0 Siter
Amiga Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Da har du jo et ekstra nummer du kan bruke til å registrere sms kontoer, hos everyday f. eks. siden mother har blitt så kjip! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2002 Forfatter Skrevet 8. august 2002 Da har du jo et ekstra nummer du kan bruke til å registrere sms kontoer, hos everyday f. eks. siden mother har blitt så kjip! :-) Trenger ikke jeg! har penger nok! *s* 0 Siter
Amiga Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Trenger ikke jeg! har penger nok! *s* Hehe det er noen som har det. Går det ikke an å skifte navn da? 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2002 Forfatter Skrevet 8. august 2002 Hehe det er noen som har det. Går det ikke an å skifte navn da? Jo, jeg får ringe....*grøss* :-) 0 Siter
Amiga Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Jo, jeg får ringe....*grøss* :-) Går det ikke an å sende mail da? Men det er ikke så farlig å ringe! *s* 0 Siter
Gjest Aandily Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Nei - i begge tilfellene gjelder det kontankort fra Telenor,- eneste forskjell er at min niese fikk bare et kontantkort-abbonement og brukt telefon, min datter fikk alt nytt.... merkelig!! Da hadde jeg kontakta kundesenter å hørt. Kan ikke skjønne at det ikke skal gå så lenge det er kontantkort! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.