Gjest odis Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Noen som vet opprinnelsen til de derre tre apene: see no evil, hear no evil, talk no evil???? 0 Siter
Gjest Kartoffel Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Vet hva de heter, hvertfall: Mizaru: See no evil Mikazaru: Hear no evil Mazaru: Speak no evil 0 Siter
Gjest evil Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Vet hva de heter, hvertfall: Mizaru: See no evil Mikazaru: Hear no evil Mazaru: Speak no evil Jeg føler meg oversett. 0 Siter
Gjest Kartoffel Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Jeg føler meg oversett. Ignorert av aper - det kan da umulig være så farlig. Bare les avisene du, så ser du at du får nok av oppmerksomhet. 0 Siter
Gjest evil Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Ignorert av aper - det kan da umulig være så farlig. Bare les avisene du, så ser du at du får nok av oppmerksomhet. Er jo mulig at hele greia startet med at jeg var mest sugen på oppmerksomhet fra aper. 0 Siter
Gjest Kartoffel Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Er jo mulig at hele greia startet med at jeg var mest sugen på oppmerksomhet fra aper. Vil du ha oppmerksomhet fra aper bør du vel være i et land der det er flere av dem. Sverige, f.eks... ;-) 0 Siter
Gjest evil Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Vil du ha oppmerksomhet fra aper bør du vel være i et land der det er flere av dem. Sverige, f.eks... ;-) Og jeg som flytta til Kristiansand for å kline meg innpå Julius.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.