Gå til innhold

FU: Bader du helst i saltvann eller ferskvann?


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    9

  • Luska

    4

  • naiv

    2

  • Bassisten

    1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Bader der det passer seg. Friskt ferskvann eller i sjøen. Skittent vann slik som enkelte steder sørpå, kunne jeg aldri tenke meg å bade i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeelt enig, flisa, her er det bare saltvann som gjelder.

Ferskvann er ekkelt. Dessuten er jeg redd for at gjeddene skal komme og spise opp storetåa mi ;-) Tror jeg leste en slik historie i et blad når jeg var liten.

Lurer forresten på om dette har noen sammenheng: Jeg liker best å bade i saltvann,og jeg liker best salt snacks. Er det mon tro slik at de som liker å bade i ferskvann, liker best søtt snacks? De som liker best surt snacks, så som Amiga, tør jeg ikke engang tenke på hva bader i...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeelt enig, flisa, her er det bare saltvann som gjelder.

Ferskvann er ekkelt. Dessuten er jeg redd for at gjeddene skal komme og spise opp storetåa mi ;-) Tror jeg leste en slik historie i et blad når jeg var liten.

Lurer forresten på om dette har noen sammenheng: Jeg liker best å bade i saltvann,og jeg liker best salt snacks. Er det mon tro slik at de som liker å bade i ferskvann, liker best søtt snacks? De som liker best surt snacks, så som Amiga, tør jeg ikke engang tenke på hva bader i...;-)

Nei teorien din holder ikke, for ellers hadde jeg også badet i vaskebøtta! :-)

*allsidig dame*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

joda, man kan la vær! :-) Jeg bor selv ved Vannsjø - en flott og stor innsjø- men reiser heller til sjøen ...men det er ikke så langt som for deg da! :-)

...eksen har båt i Vansjø - glad jeg slipper....:-)

Vannsjø?

Hehe... Genialt navn.

.

Men over til saken. Liker best ferskvann, pga det blir mye fortere varmt, det smaker ikke vondt, det lager ikke ekle følelser langt oppi nesa, håret blir ikke seigt, det er ikke brannmaneter, og her hvor jeg bor er det stille, rolig og ikke så mange folk ved ferskvannet... tror jeg... Men så har jeg bare badet èn gang i sommer og da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er gæærnt med ferskvann ?

jeg badre aldri, så hakke noen favoritt.

det jeg skrev vel; tenker bare på råtne døde gjedder i ferkvann - - gjørme og siv *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bader helst i ferskvann.

Jeg synes det er ekkelt med tang og tare, krabber, maneter, og andre ulumskheter. Dessuten lukter det drit av saltvann.

I går bada jeg i fjellvann, og der var det ikke mye gjørme og daue gjedder. Deilig var'e. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

millymollymandy

Salt, så klart, selv om jeg bor i innlandet! Friskt, sunt og herlig "levende" i motsetning til dødt og tamt ferksvann. Eneste unntak rennende elvevann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lex Lea

Så lenge det ikke er maneter, så er saltvann best, men straks jeg har sett EN, så er det slutt også. Takke meg til dævve gjedder da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bader helst i ferskvann.

Jeg synes det er ekkelt med tang og tare, krabber, maneter, og andre ulumskheter. Dessuten lukter det drit av saltvann.

I går bada jeg i fjellvann, og der var det ikke mye gjørme og daue gjedder. Deilig var'e. :-)

Ja akkurat. Vannet til fjels kan ikke måle seg med det skitne manetvannet, særlig sørpå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...