Gå til innhold

Politimann stukket med knust ølflaske


Gjest på ett asylmottak selvsagt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest carlina

Jeg syns ikke det var så selvfølgelig at dette skjedde på et asylmottak.

Stått litt mer respekt av deg hvis du hadde turt å bruke nicket ditt i ett sånt innlegg!Kunne blitt en mer konstruktiv diskusjon da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marengsen

Stått litt mer respekt av deg hvis du hadde turt å bruke nicket ditt i ett sånt innlegg!Kunne blitt en mer konstruktiv diskusjon da!

Skjønner ikke hvorfor diskusjonen skulle bli mer konstruktiv om vedkommende brukte nicket sitt?? Hva har det med saken å gjøre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På asylmottaket på Bømlo var det masselslagsmål som endte med at en mann ble kjørt til sykehus med 8 knivstikk.

Årsak? De ble ikke enige om hvilen TV KANAL de skulle se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På asylmottaket på Bømlo var det masselslagsmål som endte med at en mann ble kjørt til sykehus med 8 knivstikk.

Årsak? De ble ikke enige om hvilen TV KANAL de skulle se på!

Jeg ser stadig slåsskamper ute på byen mellom hissige personer. Som regel har de ingen god grunn til å sloss. Den ene har kanskje sett litt stygt på den andre, skumpet borti dem osv. Er det en bedre grunn for å slåss?

Man har sjelden god grunn til å slåss, men likvel gjør vi det - uansett kultur og rase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest carlina

Skjønner ikke hvorfor diskusjonen skulle bli mer konstruktiv om vedkommende brukte nicket sitt?? Hva har det med saken å gjøre ?

Ganske mye syns jeg!Ofte vet man hvem man snakker med når nicket er med og vet litt om det er en morbid spøk eller seriøst innlegg!jeg blir litt provosert av avsluttninger som"på ett asylmottak selfølgelig"Det var kanskje du som skrev innlegget å ble støtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser stadig slåsskamper ute på byen mellom hissige personer. Som regel har de ingen god grunn til å sloss. Den ene har kanskje sett litt stygt på den andre, skumpet borti dem osv. Er det en bedre grunn for å slåss?

Man har sjelden god grunn til å slåss, men likvel gjør vi det - uansett kultur og rase.

Har jeg sagt at nordmenn er noe bedre da?

Har en kamerat som har havnet i fyllearresten ett par ganger grunnet slagsmål uten god grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marengsen

Ganske mye syns jeg!Ofte vet man hvem man snakker med når nicket er med og vet litt om det er en morbid spøk eller seriøst innlegg!jeg blir litt provosert av avsluttninger som"på ett asylmottak selfølgelig"Det var kanskje du som skrev innlegget å ble støtt?

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På asylmottaket på Bømlo var det masselslagsmål som endte med at en mann ble kjørt til sykehus med 8 knivstikk.

Årsak? De ble ikke enige om hvilen TV KANAL de skulle se på!

Trur du ikkje det kan liggja ein lengre konflikt om andre ting bak denne hendinga? Trur du ikkje det er sannsynleg at det er oppbygging av spenning som til slutt kulminerte i dette?

Eller trur du at asylsøkjarar frå andre land er gale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det var så selvfølgelig at dette skjedde på et asylmottak.

Du har tydligvis ikke jobbet på asylmottak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har sett mange hissige mennesker utenfor asylmottak.

Det har ikke jeg gjort enda, selv om jeg har vært veldig mye innenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ikke jeg gjort enda, selv om jeg har vært veldig mye innenfor.

...da tenkte jeg "utenfor" som et ganske vidt begrep...som "alt i hele verden som finnes utenfor et asylmottak" lissom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...da tenkte jeg "utenfor" som et ganske vidt begrep...som "alt i hele verden som finnes utenfor et asylmottak" lissom...

Åja.. det er mer innenfor, det skal jeg love deg.

Har sett mer tull der det siste halve året enn jeg har gjort på 10 år på byen.

Det er også merkelig å se hvordan disse menneskene har en ekstrem tendens til å ty til stikkvåpen ved minste krangel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afterglow

Hei Solsikke!

Siden det alltid er du som poster slike innlegg, så antar jeg at det er det nå også. Synes slike innlegg er en form for hverdagsrasisme, som jeg godt kunne vært foruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja.. det er mer innenfor, det skal jeg love deg.

Har sett mer tull der det siste halve året enn jeg har gjort på 10 år på byen.

Det er også merkelig å se hvordan disse menneskene har en ekstrem tendens til å ty til stikkvåpen ved minste krangel.

Jeg har aldri tvilt på at det kan være hissigpropper der, men jeg syns likevel det er grunn til å reagere på underskriften i hovedinnlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri tvilt på at det kan være hissigpropper der, men jeg syns likevel det er grunn til å reagere på underskriften i hovedinnlegget.

Jeg har vært innom tre stk, og nei, jeg finner ingen grunn til å stille spørsmål ved underskriften i hovedinnlegget.

Det eneste rare er at det ikke blir mediasaker ut av dette oftere enn hva det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SV-musikeren

Jeg er SVer, og stolt av det, men sånne handlinger har jeg null toleranse for. Få dem ut av landet! Vi har nok med de drittsekkene vi har. (frpere og rasister, voldsmenn, pedofile, en del næringstopper, psykopater, osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du ikkje det kan liggja ein lengre konflikt om andre ting bak denne hendinga? Trur du ikkje det er sannsynleg at det er oppbygging av spenning som til slutt kulminerte i dette?

Eller trur du at asylsøkjarar frå andre land er gale?

Du er nok inne på noe der.

Selvsagt finnes det gale asylsøkere. Og det finnes gale nordmenn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...